niedziela, 12 stycznia 2020

Zakładka dla Hubki

Faza zakładkowa trwa ....
Zrobiłam zakładkę z jedną z bohaterek Jeżycjady Idą Borejko.
Moja miłość do serii rozpoczęła się od otrzymania w czasach podstawówki nagrody książkowej na koniec roku. Była to trzecia część serii "Kwiat kalafiora". Później zakupiłam sobie wcześniejsze części i na bieżąco kupowałam kolejne. Od kilku dobrych lat nowe książki z tej serii dostawałam na urodziny ;-) Najchętniej wracam do tych wcześniejszych tomów, kiedy to autorka przedstawiając losy rodziny Borejków nawiązywała do lat 80 czyli lat mojego dzieciństwa.
Kolejne dzieje członków tej rodziny osadzone były zgodnie z panującą w Polsce rzeczywistością.
W książce zachwyciły mnie ciepłe rodzinne relacje łączące rodzinę Borejków i ich przyjaciół
oraz inne treści ;-) Nie brakuje w niej humoru i trochę idealistycznego podejścia do życia, ale mi to nigdy nie przeszkadzało.










Zakładki podarowałam swojej koleżance, która Jeżycjadę czyta jeszcze częściej niż ja ;-)

25 komentarzy:

  1. Uwielbiałam te książki :) Super zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słów Ewciu! Ida - super, że ją wybrałaś:) Zakładka cuuudooownaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ja tez znam te książki- och było sie nastolatką :) świetne zakładki, ale ta pierwsza -ruda- strzał w 10 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i ja tą książkę . Przypomniałaś mi że kiedyś ją czytałam. Świetna zakładka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczynałam od "Szóstej klepki"- super! Szkoda, że te nowsze jakoś mnie nie ciągną, ale i dziś próbuję "przerabiać" z uczniami "Kłamczuchę" :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka. Świetnie odzwierciedlona bohaterka. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I follow you on gfc # 202 , follow back? :))

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka super zakładka, dziewczyna na niej wypisz wymaluj jak na okładce, super Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanką słowa Musierowicz nigdy nie byłam, ale Twoje zakładki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta zakładka jest obłędna , nie wiem jak Ci sie udało narysować tą panienkę. Pasuje idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne to Rude rozczochrane! :)
    Ale kocio też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędna zakładka, Ewo!
    Podoba mi się tym bardziej, że ja też kocham Jeżycjadę. Gdy kupowałam córkom kolejne tomy, wszystko sobie odświeżyłam :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę wyjść z podziwu <3 są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu, ale super zakładki. Jeżycjadę lubię i mam wszystkie tomy.
    Ja dzisiaj właśnie tworzyłam swoje zakładki na zabawę u Hubci.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zachwycam Twoimi zakładkami Ewuniu!!! Są tak pomysłowe i pasujące do konkretnej książki, że aż uśmiecham się do monitora. Widzisz to? Nie, uwierz mi na słowo. Po prostu: rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i bardzo pomysłowe zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakładki cudowne i bardzo pomysłowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zakładki, świetne nawiązanie do książki, uroczy kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne zakładki, no szacun za te sliczne kolorowanie!!! Tez bardzo lubie ta serie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakładki! Ps. Czy grafikę rysujesz sama? Jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Wykorzystuję stemple, darmowe kolorowanki i gotowe grafiki :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz