wtorek, 7 stycznia 2020

Damą być czy syreną ?

Na szczęście nie muszę wybierać ;-)
W tej tematyce zrobiłam dwie zakładki. Tak, kolejne zakładki ;-)
Czasami jak mam zrobić jakąś kartkę i nie bardzo wiem, jak temat ugryźć wtedy zabieram się za inne rzeczy. Padło na zakładki.

Pierwsza dwustronna zakładka powstała dla mojej koleżanki i nawiązuje do niej w 100 % ;-)




Druga z cudną syrenką, ma trochę inną formę . Jest zakładką dwuczęściową, górna część jest ruchoma i obraca się na ćwieku.






Usztywniłam tego wykrojnikowego skrapka z syreną takim gotowym wycinankowym elementem.
Zakleiłam też ( o zgrozo krzywo ! ) odgięte ramiona ćwieka, żeby się nie kręciły na około.
Chyba zostanie u mnie, bo wstyd taką krzywiznę podarować komuś :-(



Dziękuję za wszystkie komentarze pod karteczką z dziewczynką. Byłam pewna, że nie zyska ona uznania, bo te włosy ciągle nie wychodzą mi jak trzeba.
 Ale ciągle próbuję i mam nadzieję, że w końcu nauczę się je kolorować.

                                                     Pozdrawiam cieplutko :-)

24 komentarze:

  1. Kibicuję Ci już od jakiegoś czasu i widzę ogromny postęp w Twoim kolorowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo :-) Ja też widzę, że niektóre elementy wychodzą mi lepiej, a inne niestety nie wychodzą ;-) Ale powtarzam sobie, że ćwiczenie czyni mistrzem :-)

      Usuń
  2. A kto powiedział że wszystko ma byc prosto. Gdybyś nie wspomniała, nikt by nie zauważył. A tak poza tym to świetne zakładeczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zakładki Ewuś. Tylko jak być szczupłą jak na drugiej stronie takie pyszności? Oj tam krzywo, u mnie też często jest nierówno przez problemy zdrowotne, a im więcej człowiek się stara, tym bardziej coś zrobi nie tak. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza zakładka jest bardzo ładna, ale mnie zauroczyła ta druga:-) Syrenka jest prześliczna, pięknie pokoloowana i pomysł z ruchomym elementem jest super! Bardzo mi się podoba:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki przepiękne(wrzucić?) A ja się bardzo cieszę, że pokazałaś tę dwustronną, bo takie "cuś" mi chodziło po głowie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie widzę żadnej krzywizny,kolorowanie wychodzi ci super, obie zakładki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie sa śliczne ale ja wole syrenkową :) maluj, maluj, w końcu samo zacznie wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam żadnej krzywizny nie widzę. Cudne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakładki a syrenkę cudownie pokolorowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super zakładki, obie świetne ale ta pierwsza jest cudna, taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Syrena przepiękna. Krzywizna może właśnie przypominać, że jest to robota ręczna i od serca. Tym bardziej się docenia. Jak dla mnie jest zrobiona idealnie. Fajny pomysł z tym ruchomym elementem.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna obie zakładki Ewo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakładeczki, Ewciu, ta z syrenką szczególnie mi się podoba. Jakoś nie dostrzegam żadnej krzywizny.

    OdpowiedzUsuń
  14. what a great post :) I follow you on gfc # ,follow back?
    xoxo, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładka wspaniała,jeszcze takiej nie widziałam .Ja tam też żadnej krzywizny nie widzę.Świetnie wymyśliłaś z tą ruchomą syrenką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakładki pierwsza klasa!!! Ja też bym chciała takie umieć robić:))
    Po prostu rewelacja Ewuniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewo kolorujesz pieknie! Widac ze coraz lepiej Ci to wychodzi mimo ze laik ze mnie w tym temacie ....:) mam kilka Twoich karteczek u siebie i sa jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach a krzywizny przypominają o ręcznej robocie, Twoich nie widac na zdjęciach. Mysle ze z tej zakładki syreniej każda dziewczynka by sie ucieszyła bo jest cudna ! No i swietny pomysł z ruchomym obrazkiem !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zakładki, syrenkowa bardzo ciekawa i bardzo piękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładka z syreną skradła moje serce :D Świetnie wykonana :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo pomysłowa ta syrenkowa
    ale "laska" na pierwszej zakładce wymiata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz