piątek, 10 stycznia 2020

Na 18 urodziny

Dla miłośnika języka angielskiego, komputerowych gier i jazdy na rowerze zrobiłam kartkę urodzinową . Taką na bogato ;-)
W końcu mogłam wykorzystać angielskie napisy na pasku UHK.
Forma kartki z najnowszego naszego wyzwania # 15.
Użyłam papieru wizytówkowego do zrobienia tła, w kolorze brązu i papieru kraftowego do wyklejenia bazy. Listw bocznych nie wykleiłam, bo uznałam, że te brązy fajnie kontrastują.
Wykorzystałam też stemple i grafiki.






Pokaże Wam jeszcze, co dostałam od Reni . Jak to Renia określiła "spóźniony Mikołaj" ;-)
Słodki zając w cudnych porciętach i kamizelce robionej na drutach, deseczka ozdobna, kartka-tag i przydasie :-) Reniu pięknie dziękuję za ten niespodziewany prezent :-)


18 komentarzy:

  1. Ewciu super kartka bardzo zakręcona na wielbiciela j.angielskiego na bogato .
    Paczuszka od Reni niesamowita.
    Królik w spodenkach rewelacyjny .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Doprawdy nie wiem jak Ty o robisz ale na Twoich kartkach zawsze się tyle dziej a one nigdy nie sa przeładowane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna karteczka, na bogato :) wspaniały prezencik dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa, jest świetna! Ja zawsze mam problem z kartkami dla chłopaków. Twoja jest super:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka i wspaniałe upominki od Reni. Pozdrawiam cieplutko Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna i bardzo motywująca kartka, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozwalasz mnei tymi składakami, co jeden to lepszy :-D zając obłędny :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kartka, a zając uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super kartka na 18stke, zwłaszcza męskie ciężko zrobić, ale co to dla Ciebie, super! Jaki piękny króliś, super prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na bogato ale z wyczuciem , swietna robota Ewcia!!!:) a prezent od Mikołaja wypasiony jak to młodzież mawia 😂

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się ,że paczuszka sprawiła ci radość:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa karteczka,gratuluję prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale swietna ta kartka! Piekna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna!!! Lubię Twoje personalizowane karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ten uszaty! :)
    Kartka pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka, aż chciałabym ją ujrzeć w realu!!! Pomysłowa i taka z charakterem:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowa kartka, w ciekawej formie przestrzennej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz