poniedziałek, 6 stycznia 2020

Dla nastolatki

Jak co roku  w styczniu robię kartkę dla Marysi, siostrzenicy mojej koleżanki.
W zeszłym roku była to podwójna ukośna sztaluga z czarnym kotem, w tym roku jest forma z naszego # 15 wyzwania.
Kartka w delikatnym różu i fiolecie. Mam nadzieję, że się nastolatce spodoba.
Świadoma jestem, że bardziej chodzi o to, co tam będzie w kieszonce z tyłu kartki ale myślę, że karteczka też kilka dni postoi gdzieś na półce ;-)
Przeglądałam ostatnio swoje digi stemple i zauważyłam ten od Julii Spiri.
Jeszcze go chyba nie używałam, a może tego użycia nie pamiętam. Zbyt dużo kartek już zrobiłam ;-)
Na dole fragmenty wstążki samoprzylepnej. Dostałam ją w ramach wymianki zakładkowej od Barbetki i muszę przyznać, że jest idealna dla osób, które nie lubią przyklejać wstążek na klej.
Ja nie lubię, zawsze gdzieś mi przebija na wierzch i wychodzi od spodu :-(
Oczyska i usta pomalowałam bezbarwnym preparatem.





Jak myślicie, spodoba się nastolatce?

26 komentarzy:

  1. Myślę, że kartka się spodoba. Jak dla mnie jest rewelacyjna. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka, bardzo dziewczeca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno się spodoba, moja córka zawsze zauroczona skladanymi kartkami. Zagląda ze wszystkich stron jak to się składa i rozkłada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoje składaki!!! PIękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa cudna kartka i piękny stempelek. Spodoba się na 100%.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka na pewno się spodoba cudeńko.
    Bardzo dekoracyjna jest ta forma .
    Pozdrawiam serdecznie Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest, Ewo!
    Idealna dla nastoletniej kobietki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest rewelacyjna. Zawsze podziwiem twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli można podpowiedzieć, to ja wstążki przyklejam na taśmę dwustronną.Polecam ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te takie są i dlatego tak fajnie się je przykleja :-)Dzięki za podpowiedź, spróbuję tak z koronkami :-)

      Usuń
  10. Chyba sama chciałabym taką karteczkę otrzymać. jest fantastyczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. spodoba się ,spodoba -nie może być inaczej

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna jest Ewo! Mnie sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie kartka jest piękna i myślę, że jubilatce tez się spodoba!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodoba się, na 100% się spodoba! Mnie się bardzo podoba ... świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się w niej zakochałam! Szkoda, że nie mam nastu lat:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz