wtorek, 14 stycznia 2020

Pieski na urodziny

Oczywiście miały być konkretne pieski, te z Psiego patrolu.
To moje trzecie spotkanie z bohaterami tej bajki.
Postanowiłam kolejny raz sięgnąć po formę z naszego wyzwania #15, ale w tej kartce wykorzystałam jej drugą stronę.
Chciałam w głębi umieścić charakterystyczny budynek, z którego psia ekipa wyrusza
z pomocą.Wszyscy bohaterowie bajki nie zmieścili się z przodu, dwa pieski znalazły miejsce po obu stronach życzeń.







                                    Kolorowo i radośnie wygląda ekipa Psiego patrolu :-)

                   Dziękuję za wszystkie przychylne mojej zakładkowej fazie komentarze :-)
                   Dzisiaj dostawa tektury miała miejsce i mam w planach kolejne zakładki .

                                                                Pozdrawiam serdecznie :-)

25 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Lubie dziecinne karteczki sa takie kolorowe i radosne. Moja Wiki od kilku dni jest zakochana w tej bajce. Tylko rano otworzy oczy to już woła żeby właczyć. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kolorowa praca :) fajne ma oczeta ten latający piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo wyszło i bajecznie - to idealna karteczka dla maluszka.
    Serdeczności Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest śliczna Ewuś. Dzieci szkolne też szaleją na punkcie psiego patrolu:)
    Ucieszy malucha na pewno:)
    A ja miałam własnie Ciebie spytać, gdzie kupujesz takie fajne bazy na zakładki? Wycinasz sama z tektury?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wycinam sama z tektury. Kiedyś mignęły mi gdzieś zakładki w jakimś sklepie internetowym, ale nie mogłam ich znaleźć. Sama wycinam na taką szerokość i długość jaka jest mi potrzebna, zaokrąglam rogi dziurkaczem :-)

      Usuń
  5. Piękny, radosny składaczek, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze jest extra!! Super kartka powstała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Radośnie, kolorowo i oczywiście jak zawsze podziwem formę kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. super Ci wyszedł ten składaczek, jedna z ulubionych bajek moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, Psi patrol to bardzo fajna bajka. Moje dzieciaki też ją lubią. Kartka super oczywiście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło kolorowo i bardzo radośnie, czyli kartka idealna na urodziny dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała karteczka dla wielbiciela piesków

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam taka dziewczynkę, która uwielbia Psi Patrol. Dobry pomysł i inspiracja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kolorowa praca.Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i kolorowa karteczka z psiakami.
    Jaś będzie zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieski z tej bajki są urocze, a Twoja Ewuniu karteczka zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna, kolorowa, radosna kartka, świetny pomysł z wykorzystaniem tej formy kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nasz Jaś tez by sie ucieszył z takiej karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz