czwartek, 16 stycznia 2020

Pierwsza do Ani

Tegoroczna zabawa u Ani jest pod znakiem kwiatów, kolorów i elementów.
Ania uznała, że wystarczy jedną z wytycznych zrealizować w swojej kartce.


Ja jeszcze nie mam pomysłu na tegoroczne wielkanocne kartki, ale czas poczynić już pierwsze próby.
Z mojej pierwszej kartki nie jestem zadowolona, stempelki jakie wybrałam lepiej będą wyglądać na gładkim papierze. Zbyt dużo tu wzorów :-(

Pisanki, napis i papier w kratkę to darmowe digi stąd - dziękuję :-)
Baranka potraktowałam białym pudrem na gorąco i konturówką, żeby był bardziej puszysty.
Dwa elementy zatem są: biały i baranek. Niestety pośród kwiatów tylko krokusy i żonkile.





Kolejne wersje powstaną i mam nadzieję, że będą ładniejsze :-)

19 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, jest wszystko co trzeba, ja nie wiem jak Ty to robisz..stemple, pudry...ciemna materia 😋

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie się podoba. Wielkanoc jest taka pstrokata. Pisanki kolorowe, pierwsze kwiaty. Koszyczek, serwetki. Od razu widać przynajmniej, że święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna, chyba nowy składaczek widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaki fajny baranek i kwiatuchy :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba ta karteczka,śliczny jest ten baranek.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu karteczka jest piękna. Kolorki tez mi się podobają :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna i wiosenna jest ta kartka, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super, czekam na resztę i cieszę się, że bawisz się ze mną :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, radosna i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna!! Te formy przestrzenne nadal mnie zachwycają, moze w tym roku sie uda nadgonić, choć niektóre z nich spróbuję przygotować?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka jest przepiękna, radosna i wiosenna.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Ewuniu Ewuniu narzekasz a nam sie karteczka podoba. Ja lubie takie kolorowe. Wiosna i święta Wielkanocne sa właśnie takie. Piękna karteczka a baranek jest cudny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Duzo sie dzieje :) ale bardzo ładnie !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz