środa, 22 maja 2019

Romantycznie na ślub

Nie, nie będzie jak u Agnieszki .
Stempelek digi wprawdzie taki sam, ale kolorowanie zupełnie inne .
Uczę się kolorować, ale wiadomo, wychodzi mi to różnie .

Jak to u mnie, kartka składaczek. Miałam trochę inną koncepcję, ale zbyt duży stempelek wydrukowałam i nie wpasował się w wizję.A wystarczyło go ciut zmniejszyć HaPkiem, ale na to wpadłam zbyt późno .
Na kartce miał być użyty różowy kolor . Uznałam, że delikatne, różowe  tło będzie odpowiednie.
Róż i szary pięknie wyglądają razem. Papiery z Białych Kruczków i Magicznej Kartki.
Księżyc pudrowany srebrem na gorąco, kwiaty stemplowane -ostatnio moje ulubione, taka faza ;-)




Zdjęcie bez flesza wydobyło wypukłe elementy zrobione białą konturówką.



Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

A jeszcze przypomniało się mi, że kartka pasuje do wyzwania Hubki:



Pojawiły się już piękne pudełka z bogatym wnętrzem na wyzwanie # 11 .
Zapraszam do oglądania :-)

20 komentarzy:

  1. ha ha...no to chyba już nie wezmę tego stempelka, bo jest wyjatkowo popularny- noc idealna!:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna kartka Ewciu! Bardzo romantyczna i nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny ten stepelek jest ponadczasowy i nie przemija. Mnie podoba się zawsze tak samo, w każdej wersji :) Ewciu podziwiam, ze wycięłaś loczek, ja go zawsze obcinam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo,bardzo ładna karteczka, aż chciałoby się zasiąść razem z nimi i pomachać nogami.Pozdrawiam i dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowną karteczkę stworzyłaś:)
    Zembosowany na srebrno księżyc to cudowny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna, elegancka i mega wykonana kartka ślubna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, jestem pod ogromnym wrażeniem tej kartki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bomba, chciałabym chociaż w połowie tak kolorować stemple jak Ty :D. Kartka przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta karteczka !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kartka a te detale, które widać na zdjęciu bez flesza wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękna karteczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo podoba mi się ta kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna! Coś czuję, że stempelek jeszcze nieraz się u Ciebie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna Para Młoda - elegancka i delikatna, romantyczna - pięknie pomalowana, bardzo podoba mi się połączenie bieli, różu i szarości, ślicznie wyglądają zdobienia konturówką a kwiaty i koronka pięknie uzupełniają kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz