poniedziałek, 13 maja 2019

Imieninowe trapeziki z kwiatami

Czyli ciąg dalszy znanych motywów kwiatowych i formy trapezowej.

Kartka z maczkami na imieniny pani Zosi.
Maczki jak widać pięknie wyglądają na każdej formie ;-)



Spadła mi nakrętka z mojego białego gelly rolla czyli takiego długopisowego korektora.
Czy ktoś wie jak go zreanimować? Musiałam białą kredką rozjaśnić płatki :-(
Pisak jest wygodniejszy .


Druga kartka dla mojej koleżanki . Forma ta sama, kwiaty inne ;-)
Gaza i napis też te same .


       Pewnie jeszcze kolejne trapeziki wkrótce się pojawią, bo dwie bazy mam pod ręką ;-)
                                                           Pozdrawiam nocną porą :-)

18 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje maki Ewuniu i trwalsze niż te naturalne.:) Bardzo ładne karteczki. Niestety na reanimacji się nie znam, więc nie pomogę. Przesyłam słoneczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, piękne, piękne😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki :) Maki z niezapominajkami rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu,piękne są te Twoje kwiatowe kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ukwiecone składaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne obie i jest mój ulubiony słoiczek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maki, piekne te Twoje karteczki kwiatkowe, właśnie zakupiłam stempelek i tez u mnie niedługo powstanie makowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje kwiatowe kartki :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta forma jest stworzona dla Ciebie, Ewciu. Kartki są cudne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie śliczne, ta z makami ciut bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyciły mnie te maki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. maki jak najbardziej wyszły uroczo,super praca

    OdpowiedzUsuń
  13. Maki są przepiękne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kartki cudn . Kwiaty przepiękne i niepowtarzalne. Wiele brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy kształt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz