piątek, 17 maja 2019

Na ślub cywilny

Dwie kartki na ślub cywilny dla tej samej pary.

Nie miałam pomysłu na nie kompletnie.
Pierwsza kartka z darmową grafiką ze sklepu small wingels shop ( dziękuję  :-)  )
i stempelkowymi kwiatkami.Para wprawdzie w kremowym kolorze, ale jakoś mi pasowała ;-)





Kartka nr 2 z Potwornym Papierem i UHKowym w kropki oraz tekturką i cytatem.
Kwiaty również stemplowane .




Druga kartka pasuje do zabawy Ani .
Wykorzystałam kolory : biały, ecru, zielony i fioletowy .
Koronka materiałowa i papierowa w skrapku .



 Po prawie dwóch tygodniach deszczu, zimna i wiatrów dzisiaj zrobiło się ciepło, wyszło słonko. Oczywiście ruszyłam na działkę posiać ogórki .
A jeszcze pomidory czekają na posadzenie ;-) Mam nadzieję, że już będzie prawdziwa majowa pogoda :-)
                                  Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego odpoczynku :-)

18 komentarzy:

  1. Obie kartki mi się podobają i świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te Twoje kwiatuszki! <3
    I dzięki - bo dzięki Twojej notce trafiłam na fajną zabawę u Ani i może się zmobilizuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, pierwsza szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne karteczki :)) Śliczne kolorki :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, mimo braku pomysłu, obie kartki wyszły przepięknie!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace :) podoba mi się cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są te stempelkowe kwiaty, pięknie zdobią obie kartki.
    Miłej niedzieli Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, bardzo ładne kartki, aż trudno uwierzyć, że powstały z braku pomysłu.
    U mnie też cieplej, oby się utrzymało.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. obie kartki piękne, a tej piękności dodają stemplowane kwiatuszki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna robota a kwiaty urodziwe :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki przygotowałaś!!! Masz wielki dar do tworzenia kartek, nie przestawaj ich robić! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki bardzo mi się podobają. Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu Ty to nawet jak nie masz pomysłu to i tak go masz :-)
    Świetne obie kartki a ta klatka z ptaszkami i cytat bardzo wymowne!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zakochałam się w tych kwiatach

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki będą wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz