piątek, 3 maja 2019

Okrągłe urodziny

A ja ciągle  w formie trapezowej siedzę ;-)
Nie chcę Was straszyć, ale mam jeszcze kilka baz zrobionych ;-)

Tym razem oprócz podstawowych wytycznych czyli imię i wiek, doszedł jeszcze szary kot ;-)
Podziałałam stempelkami, konturówkami i taka karteczka w różu i fioletach mi wyszła.
A w tle papier z Lemoncraft .
Mam nadzieję, że solenizantka lubi takie kolorki.





Stemplowane kwiaty w trzech rozmiarach dzięki mojemu HPkowi


Okazało się, że zapomniałam o motylkach ;-) Jeden musiał trafić na kartkę by zrobić konkurencję kotu uskrzydlonemu widokiem pani ;-)


Wczoraj pięknie świeciło słońce, szalałam na działce siejąc i sadząc .
A dziś zimno i dżdżysto :-(

Czyli jest motywacja, aby robić kartki ;-)
Pozdrawiam cieplutko i udanego wypoczynku życzę :-)

17 komentarzy:

  1. Świetna kartka i jak zawsze przepięknie skomponowana:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka :) torcik mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kartka Ewciu! Solenizantce na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna karteczka. Bardzo mi się podoba:)
    Lubię Ewuniu podziwiać te niezywkłe formy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, piękna kartka - jej kolorystyka sprawia, że niemal czuje delikatny zapach bzu.
    Uściski.
    Ps. U mnie też leje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet jak nie lubi, to się przekona, bo kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładn ata forma, jak by były takie gotowne w sklepie, to bym sobie kupiła....ha h aha.......karteczka bardzo delikatna, wszystko super zgrane. Buziaki1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, podsunęłaś mi myśl na biznes. Zamiast robić kartki może lepiej sprzedawać formy składakowych baz w różnych kolorach i wielkościach :-D

      Usuń
  8. Rewelacyjna jest !!! Trapezowa karteczka szczegolnie mi przypadła do gustu z tych co cięliśmy i zginalismy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna!!!Śliczna sukieneczka :))) Ewuniu bardzo ciekawa forma kartki. U nas też jest zimno :( Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taką kolorystykę .Przepiękna ,delikatna karteczka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. No widzisz jak trafiłaś w dziesiątkę z tą formą trapezową kartki. A Twoja we fioletach jest ... po prostu jest piękna. Nie trzeba bać się tego koloru i jego odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja róż i fiolety bardzo lubię na kartkach, fiolety nawet w odzieży :-)

      Usuń
  12. Ewuniu wczoraj siałaś, dzisiaj natura podlewa, czyli kolejność zachowana:) a potrzeba było juz tego deszczu chyba wszędzie, choć niestety skomplikowało plany.

    Kartka wyszła prześlicznie i na pewno obdarowana była zachwycona:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz u nas wcześniej obficie padał na szczęście, bo sucho już było. Teraz bardziej boję się tego zapowiadanego zimna i przymrozków. Moje lilie wysoko już wyrosły i niektóre mają zawiązki pąków, przymrozek załatwiłby je z pewnością :-(

      Usuń
  13. Oj cudna karteczka,delikatna,czuje się w niej lekkość chwili.
    U nas słonko świeci,ale nie jest zbyt ciepło.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę zachwycająca kartka. Bardzo mi się podoba ta pełna elegancji praca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz