sobota, 25 maja 2019

Podziękowanie

Kolejna z moich baz trapezowych została wykorzystana na podziękowanie.
Nie chciałam jej pokazywać, bo ten motyw z makami był nie jeden raz na blogu.
Ale zmieniłam zdanie, bo te maki pomalowałam w inny sposób i efekt wydaje się mi interesujący.
Kwiaty pomalowałam Brush Penem Ecoline, a ciemniejsze elementy zrobiłam z pomocą metalicznego czerwonego długopisu.

Gdy pada na kartkę światło flesza widoczne metaliczne linie błyszczą mocno


zdjęcie bez flesza pokazuje ciemniejsze czerwone części płatków 



Co sądzicie o makach z metalicznym połyskiem ?

21 komentarzy:

  1. Podoba mi się taka wersja kolorystyczna maków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała jest ta kartka. Maki świetnie ją zdobią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, bardzo podoba mi się nowy sposób kolorowania. Serdeczności Ewuniu.:) Pierwsze kwiatki od Ciebie już cieszą oczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna i pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka, piękny efekt daje ta nowa technika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bardzo radosna i ciepła, wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miałaś dobry pomysł ?! Podoba mi się ta karteczka ! Piękna jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maki , prace z nimi są zawsze takie pozytywne i ciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie te metaliczne refleksy wyglądają na maczkach, Ewciu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne sa wszystkie karteczki w makowym wydaniu :) podziwiam precyzję wyciętych kwiatków, łodyg i liści, uwielbiam Twoje karteczki Ewo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Makowa karteczka zawsze ma swój urok. Jak zwykle miałaś świetny pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, bardzo mi się podobają Twoje kartki z kwiatami, więc pokazuj każdą🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Maki są uniwersalne , na każdej kartce wyglądają cudownie, a jak jeszcze tak perfekcyjnie pomalowane efekt podwójny.
    Świetna kartka

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny bukiecik :) zdjęcie bez flesza pokazuje ładniejsze detale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maki pięknie wyglądają cieniowane,z metaliczym akcentem. Śliczna kartka,radosne kolory, pięknie uzupełniają ją dodatkowe listki, motylki i gaza. Dodanie zdjęcia bez flesza to bardzo dobry pomysł - widać dokładnie zdobienia i efekt przestrzenności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kartka z makami. Robisz cudeńka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie to wygląda i bardzo efektownie. Karteczka jest śliczna, bardzo mi się podoba ten makowy stempelek.
    Serdeczności Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka, maki jak żywe. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maki przepiękne!!! Karteczka radosna i pewnie z radosnymi życzeniami:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu bardzo podoba mi się metaliczny efekt.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz