poniedziałek, 20 maja 2019

Na święcenia

Trzy z 6 kartek . Tak, tak, zamiast 4 mam zrobić 6 kartek na święcenia ks.Michała.

Postanowiłam nawiązać najpierw do zakonu, w którym znajduje się ks.Michał.
Pierwsza kartka to składak z wizerunkiem założyciela zakonu i ich przewodnim hasłem.




Kartka nr 2 to też składak inspirowany składakiem, który zrobiła Wanda ( dziękuję :-)  )
A drewniany krzyż otrzymują braciszkowie po święceniach.











Kartka nr 3, prosta z godłem zakonu ( jeśli tak można określić ) oraz  sutanną z czarnym pasem przepasanym na boku. Taka sutanna noszona jest przez zakonników.


Zostały mi jeszcze trzy do zrobienia :-)

15 komentarzy:

  1. Oj bardzo trudny temat. Przynajmniej jak dla mnie. W życiu zrobiłam tylko jedna taka kartkę więc tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, świetnie sobie radzisz z tym tematem :) Forma kartki z krzyżem jest niezwykle efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe niespotykane karteczki!!! Piękne kompozycje, świetne składaczkowe wykonanie! Podziwiam taką misterną robotę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Ewo chylę czoła. Niezwykle trudny i piękny temat a Twoje pomysły i wykonane karteczki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości :0 druga na bazie krzyza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyskie bardzo ci się udały !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się karteczki,pomysłowość Twoja Ewuniu jest wielka.
    Robią wspaniałe wrażenie.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są prześliczne Ewuniu choć to trudne wyzwanie.
    Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo, kartki takie bardzo trudno się robi. Tobie wyszło to świetnie. Tyle dzieje się u Ciebie. Zrobiłam sobie spacerek, dawno nie zaglądałam (bo wiosna, działka, za krótka doba). Pozdrawiam ciepło. Może w końcu u nas przestanie padać i będzie słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kartka z krzyżem, ciekawy pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, bardzo podobają mi się wszystkie trzy, ale ta z krzyżem to już prawdziwe mistrzostwo.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancka, ta z krzyżem wow

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam! Nigdy nie robiłam kartki na taką okazję i nie wiem czy udałoby mi się coś wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz