sobota, 4 maja 2019

Na pożegnanie

Od współpracowników dla pani odchodzącej do innej firmy.
Pani lubi kwiaty i dłubanie w ziemi ( tak jak ja ), stąd moje ukwiecone pudełko .
Troszkę się nawycinałam tych różnych kwiatków, pokolorowałam je markerami
i konturówkami. Wycięcie szczebelków w ławce też zajęło mi trochę czasu .

Ścianki pudełka mają 10 cm x 16 cm, potrzebowałam 2 kartek A4 do wykonania pudełka .










Kartka wpasowała się w majowe wytyczne Reni, jest kwiatowo i kolorowo.
Chociaż gdyby się czepiać, to niektóre kwiatki kwitną  dopiero latem ;-)



i w moje wyzwanie # 11


Wiem już, że obie kartki czyli trapezowa z posta poniżej i ta pudełkowa spodobały się obdarowanym paniom.

Zrobię jeszcze pudełko z jednej kartki czyli o ściankach 7 cm x 15 cm .
Myślę że takiej wielkości rozrysowany wzór zachęci wszystkie wahające się osoby do sięgnięcia po formę :-)

29 komentarzy:

  1. Ewciu, bardzo urocze, wiosenne pudełeczko.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!
    Przepiękna karteczka,podziwiam i podziwiam Twoje zdolne ręce Ewuniu.
    To taki majstersztyk cudna.
    Serdeczności zostawiam najmilsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jest idealna na tę okazję!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię dłubanie w ziemi:) a co do kwiatów to nie będziemy się czepiać, niech kwitną kiedy chcą i cieszą nasze oczy:)
    Ewuniu kartka jest cudna.
    Buziaki przesyłam i dziękuje ze bawisz się z nami

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka Ewuniu - podziwiam Cię za to wycinanie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ukwiecona kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie ozdobiłaś kartkę pudełkową.Papier w kropki i kwiaty to coś, co baaardzo lubię. Zainteresował mnie jej kształt i możliwości ozdobienia. Oczywiście, że przystępuję do wyzwania 11. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Zosiu, że dalej bawisz się z nami :-)

      Usuń
  8. Przepiękna kartka, kolorowa i kwiecista, wszystko bardzo precyzyjnie wycięte (podziwiam!) i pięknie pomalowane, aż trudno uwierzyć, że mieści się do koperty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, kartka jest cudna! Pięknie ozdobiona, detale... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł !!! Znów nie wiem jak Ty to robisz !? Piękna pudełkowa kartka na pożegnanie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany ile tu jest pracy, ale warto było ponieważ efekt jest zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie więcej niż przy Twoich zawijaskowych kwiatkach Agnieszko :-)

      Usuń
  12. Fantastyczna forma kartki. Pierwszy raz taka widzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam Dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu bardzo ciekawa forma i kusisz😊.
    Bardzo bogato wygląda taka kartka.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się skuś Marzenko, Ciebie składaczki bardzo lubią :-)

      Usuń
  15. Wow, co za cudo. Jeszcze tak pomysłowej kartki nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała przestrzenna forma Ewciu :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudo!!! Tyle sie dzieje na karteczce a składa sie na płasko. To niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapitalny pomysł z tym pudełkiem i otwartymi bocznymi ściankami! No ale właśnie sama nie rozrysuję. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś pięknego takie niespotykane.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna! Wspaniałe detale :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, przestrzenna forma. Śliczne ozdobiłaś pudełko. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeurocza przestrzenna kartka.Kiedyś podobną robiłam w Craft Style. Kartki bardzo się podobają więc dla obdarowanej będzie miłą pamiatką. Dziękuje za wizytę na moim blogu i miły wpis. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewa jest cudnie , T to masz niesamowite pomysły a najbardziej podziwiam że takie cuda wyczarowujesz mając do dyspozycji tylko nożyczki i skalpel !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz