poniedziałek, 2 listopada 2020

Sportowa

 Kartka dla nastoletniego pasjonata piłki nożnej. Forma z naszego obecnego wyzwania #20, pasujący digi stempel jest od Thepapershelter. Pierwszy raz się spotkałam z tym, że zakupiony stempel jest w pakiecie. Oprócz digi stempla jest forma kolorowa bez tła, z tłem i samo tło. Czyli dla każdego coś ;-)

Wykorzystałam stempel, pokolorowałam go markerami. A firmowe tło przydało się, bo moje kartki dla Dawida są ciągle w zielonej kolorystyce. W tej wersji jest dynamicznie i kolorowo.Stempelkowy piłkarz przyklejony podwójnie, na tekturce.





Do kieszonki  w środku zrobiłam pasującą tematycznie okrągłą zakładkę. Przyda się podczas czytania jakiejś lektury.



Pozdrawiam serdecznie :-)

11 komentarzy:

  1. Stempelek zgrał się z tą kartką składaczkową jak ulał. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ty spryciulo- bazę od razu zrobiłaś:-D fajna karteczka i zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, rewelacyjna karteczka i świetny pomysł z zakładką! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny składaczek dla małego piłkarza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny komplecik Ewo! Baaaardzo mi sie podoba :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa forma kartki :).

    Zrobiłaś super komplecik :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie bomba!! świetna jest, a stempelek uroczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka i zakładka dla fana piłki, bramkarz bardzo pasuje do tej formy kartki , zakładka ma ciekawy piłkarski kształt. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna. Forma z kieszonką jest świetna:)
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz