czwartek, 19 listopada 2020

Butelka na powitanie

 Jak widać po pokazywanych  pracach,  nie nudzę się ;-) Różnorodność tematyki kartkowej zachwycająca, przynajmniej dla mnie. Wykonałam kolejną butelkę na powitanie nowego obywatela naszego miasteczka.Tym razem obyło się bez misiów, ale nie bez stempla. mogłam w końcu wykorzystać zakupiony jakiś czas temu dziecięcy digisek.





                      
                               Lepszych zdjęć nie będzie, kartka jutro rano zostanie oddana .

Jeśli ktoś chciałby wykonać taką kartkę, to przypominam, że szablon jest dołączony do naszego wyzwania # 17. A wyzwanie obecne ciągle trwa, zapraszam do galerii :-)

Pozdrawiam serdecznie nocną porą :-)

13 komentarzy:

  1. Śliczna buteleczka dla Maluszka EWuś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza! ten digisek z bobaskiem w koszyki i balonikiem-obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa bomba, ten stempelek jest boski !!!! Jak ja bym chciała tak umieć kolorować. Te stempalki - digiski dają mnóstwo możliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, próbuj kolorować.Nie musisz wpędzać się w koszty kupując stemple i copici.Ja używam najróżniejszych markerów, a ostatnio zakupiłam kredki i mam zamiar też spróbować kolorować nimi.Jeszcze nie koloruję, tak jakbym chciała, ale widzę postępy czyli powoli się rozwijam :-)

      Usuń
  4. Słodka karteczka, lubie te Twoje butelkowe kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak na karteczce. Uwielbiam Twoje składaczki, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karetczka- taka to każdemu się spodoba! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alez cudny ten dzieciaczek w koszu, przepiękna karteczka Ewo i faktycznie tworzysz je na różnorakie okazje. Brawo :););)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny dzidziuś w koszyku. Świetnie dobierasz dobie te stempelki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ozdobiona karteczka, maleństwo w koszyczku jest urocze(świetny stempelek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz