poniedziałek, 30 listopada 2020

Jak zawsze ostatnia

 Ponoć ostatni będą pierwszymi, ale mnie to z pewnością nie dotyczy ;-)

Jak zawsze na ostatnią chwilę poczyniłam kartki do zabaw, których termin kończy się dzisiaj. Są to typowe zwyklaczki pocztówkowej wielkości.

Pierwsza do Ani według zaproponowanych na listopad wytycznych :


Druga kartka na zabawy  Uli i Inki. U Uli miał być element przestrzenny lub bombka. U mnie są dwie bombki podklejone na tekturce czyli drugi wariant.




Mam mnóstwo zaległości na Rogatym. Ale kartka w zieleni pasuje na wyzwanie październikowe u Inki ,w którym króluje zieleń.

I ostatnia już kartka, tym razem w klimacie wielkanocnym. Też w zieleni, bo najbardziej lubię takie soczyste kolory na te święta. 


Kartka wędruje na całoroczną zabawę:


Pozdrawiam wieczornie :-)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa cieszę się, że zdążyłaś do zabawy. Ja tam takie zwyklaczki na płasko bardzo lubię. Astry wyszły pięknie ale moim numerem jeden jest kartka z bombkami da ULi. !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zbawie

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne! ale ta z bombeczkami cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są Ewciu a astry najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, super karteczki. Twoje płaskie są równie piękne jak składaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Ewuś :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne wszystkie ale druga zielona naj naj:) brawo Ty !

    OdpowiedzUsuń
  9. A astry cud miod i orzeszki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki, najbardziej podoba mi się druga - piękne odcienie zieleni i cudny stroik z bombkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki, ta zieleń tez mi odpowiada i jest bardzo wiosenna, zabieram karteczkę do galerii. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz