środa, 25 listopada 2020

Specyficzna

 Tym razem przyszło się mi zmierzyć z tematyką serialową. Pewna pani poprosiła o  kartkę dla wnuczka, fana młodzieżowego serialu "Stranger things" . Serial z gatunku, który bardzo lubię, ale jakoś do tej pory go nie obejrzałam. Na szczęście internetowe kolorowanki oferują mnóstwo wspomagających rysunków.

Znalazłam kolorowankę z głównymi ( chyba? ) bohaterami tego serialu / dziękuję :-) /, pokolorowałam ją i dodałam dziwnego kwiatka od Twistoon. Kartka prosta, kilka elementów podkleiłam tekturką, lekko odstają.




Pozdrawiam serdecznie :-)

14 komentarzy:

  1. Ciekawa, ciekawa :) internet to kopalnia wszystkiego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, bardzo pomysłowa karteczka, Twoje wymysły na temat różnych okazji sa niewyczerpalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego serialu ale kartka bardzo mi się podoba.
    Uściski Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, jak ktoś wie, co ma być na kartce- chodzi mi o klientów :-D Wydaje mis ie, że solenizant będzie zachwycony :-D A serial obejrzyj- super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyszła Ci kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna młodzieżowa kartka, postacie bardzo dobrze wyglądają na tym delikatnym tle, fajny uśmiechnięty kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie małe wyzwanie :) ciekawa jest, to zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło jest otrzymywać tak spersonalizowane kartki. Bardzo fajnie to wymyśliłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka, Ewciu. Chociaż przyznam, że kiedy spojrzałam na miniaturkę zdjęcia przy liście czytelniczej, myślałam, że zobaczyłam... koronawirusa:) A to tylko fajny kwiatek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna!!! Mój syn lubi ten serial :). Poradziłaś sobie Ewo super!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe wyzwanie Ewuniu. Nie słyszałam o tym serialu, więc tym bardziej Cię podziwiam. Super sobie poradziłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci to wyszło. Tak to są bohaterowie serialu :) oglądałam dawno temu, jest to dobry serial, ale osobiście nie zaliczyłabym go do ulubinych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz