środa, 4 listopada 2020

Cyferkowa na roczek

 Z moim ulubionym digi stempelkiem dziecięcym karteczka na pierwsze urodziny Szymonka.

Ten miś z balonem pojawia się u mnie już trzeci raz  na kartce z okazji roczku. Pierwszy był sam, drugi miał słodką wydrę za towarzyszkę a trzeci dostał pingwinka do pary ;-) Ale pingwinek też jest słodki. Stempelki nie są od jednego twórcy, ale według mnie całkiem ładnie razem wyglądają. Digiski pokolorowane markerami, tuszem, detale pomaziane bezbarwnym błyszczącym preparatem.


W środku też jest wklejona jedynka w kratkę, pozostałą część wykleiłam zielonym papierem.




Pozdrawiam serdecznie :-)

15 komentarzy:

  1. EWuniu jak zawsze cudnie. Ten stempelek z misiem i balonem jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje kartki, Ewciu. Ten misio jest faktycznie słodki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka dla dzieciaczka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutka karteczka, idealna dla maluszka. Uściski Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka radosna karteczka...:) Serdeczności Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza i słodka a kolorujesz super Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, radosna kartka, uroczy miś i pingwinek świetne do dziecięcych karteczek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje karteczki przestrzenne zawsze mnie zachwycają!!! Brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kartka, uroczy misiu i zabawny pingwinek :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze kartka z pomysłem! Radosna i słodka, cudna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz