piątek, 18 września 2020

Słoneczniki na urodziny

 Na okrągłe urodziny, dla solenizantki lubiącej kwiaty, powstał prosty składak. Urocze słoneczniki wydały się mi najodpowiedniejsze,bo takie karłowe słoneczniki pięknie kwitną mi w ogródku. Rozświetlają ciemniejsze miejsca swoją słoneczną barwą.

Kolor kwiatów wymusił kolorystykę kartki. Wybrałam na tło delikatne żółcie przełamane bielą, brązem i zielenią. Dodałam odrobinę gazy i źółtą tasiemkę.Środki słoneczników potraktowałam miedzianą konturówką.





A motyla brak :-(

Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego weekendu :-)

16 komentarzy:

  1. super te słoneczniki , one zawsze wyglądają cudnie na kartkach, takie radosne i słoneczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny ten składak, pi,ękny motyw słoneczników

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pomimo braku motyla:) Słoneczniki ja małe słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś, kartka jest śliczna. Bardzo lubię słoneczniki, są takie radosne i energetyczne. Cudnie prezentują się na fantastycznym składaczku!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta słonecznikowa kartka Ewuś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sa :) ja uwielbiam słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, słoneczne kartki Ewciu - taka odrobina złotej jesieni.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boa tarde. Mesmo sem borboleta. Muito linda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna karteczka:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę, patrzę i napatrzeć sie nie moge, przepiękna !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz