sobota, 5 września 2020

Ślubnie

          Na zbliżający się cywilny ślub, mam zrobić trzy kartki. Przeszukałam swoje tekturki i stemple, większość pasuje na ślub kościelny. Ale coś się pokombinuje, żeby pasowało.

Zaczęłam od pierwszej kartki, forma z naszego wyzwania #19, literkę L umieściłam z lewej strony, po czym całkowicie zasłoniłam ją darmowymi grafikami od small wingels shop ( dziękuję :-) ) i kwiatkami. Kartka w kremowo-żółtej kolorystyce, znalazłam stary papier Galerii Papieru "Jutrzenka".

Grafika delikatnie pudrowana na gorąco: kieliszek bezbarwnym pudrem, obrączki odrobiną złota.Oprócz gazy dodałam kremową koronkę.





Kartka jest delikatna i elegancka, tak się mi wydaje.

Dziękuję za odzew na moje pytanie dotyczące zabawy, cieszę się, że stała ekipa chce się dalej bawić.
Pozdrawiam serdecznie nocną porą :-)

18 komentarzy:

  1. Kartka jak zwykle świetna Ewuś. Pięknie wszystko skomponowałaś.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i bardzo elegancka kartka.:) Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jest! Cudownie wyglądają te kieliszeczki błyszczące i kwiatuchy po lewej i koronka idealnie ozdabia karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam wiele osób, które nie przepadają za ozdobnością i przesadą(jaka ja lubię:-D), i Twoja kartka na pewno by ich zachwyciła! bardzo delikatna. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, piękna i elegancka kartka.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle nie mogę wyjść z podziwu. Cudnie. Zainspirowałaś mnie, bo mam do zrobienia kartkę ślubną. Będzie podwójne L. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wybrnelas z tego ślubu cywilnego. A pomysł na tą kartkę z nowego wyzwania podsuwasz super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka :) podoba mi sie Ewo :) ale faktycznie, nie myslalam o tym nigdy bo jakos nie mam do czynienia z samymi cywilnymi ślubami a faktycznie nie wszystko na taka okazje pasuje .... swietnie sie spisałaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, niezwykle romantyczna karteczka!!! To wielka radość taką otrzymać!
    Podziwiam Twoje pomysły:))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna delikatna karteczka minimalizm jej tylko dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karta, a te ich grafiki ślubne uwielbiam są rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz