niedziela, 27 września 2020

Energetycznie

Nie miałam pomysłu na kartkę dla Ani, bo w planach tylko komunijne ( nadal ! ) oraz męskie kartki. Wytyczne wrześniowe to:


Trafiła się jednak do zrobienia kartka gratulacyjna dla kobiety.                                          Wykorzystałam tradycyjnie stempelki, gazę, cekiny.                                                                      Sznurek pocięty na kawałki imituje cienie rzucane przez wazon.                                                                Wyszło bardzo energetycznie za sprawą dużej ilości pomarańczowego koloru i czerwonych róż..





Forma z naszego wyzwania #19 u mnie ciągle w realizacji ;-)

Dziękuję pieknie za podpowiedzi co do pustego miejsca nad książkami na ściance pudełka :-)
Wykorzystałam sugestie Ani ( - dziękuję) i dokleiłam okulary, bo taką tekturkę znalazłam w swoich zbiorach.


Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia :-)

15 komentarzy:

  1. Ewuś , świetnie poradziłąś sobie z wyzwaniem - karteczka jest pełna energii jak przystało na gratulacje :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia cieszę się że skorzystałaś z moje sugestii, zresztą w naszym wieku okulary i książka to nieodłączny atrybut :-)
    Co do kartki z różami jest extra . Zwłaszcza pomysł ze sznurkiem mi się podoba i jest moje ulubione "szkło"
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka. Piękne róże a pomarańcz daje czadu😘 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka:) bardzo podoba mi się jej forma, ale i energia którą emanuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor pomarańczowy to nie lada wyzwanie. Podoba mi się efekt błyszczącej szklanki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo energetyczna karteczka, jest moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo swietna energetyczna karteczka , młoda dziewczyna na pewno zachwyci sie ta kompozycja i postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka Ewuniu, bardzo podoba mi się efekt wody.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny stempelek dodaje charakteru kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta kartka gratulacyjna i pomysł na sznurek na niej miałaś fantastyczny:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimatyczna karteczka pełna pozytywnej energii! A skoro gratulacje, to energia musi być. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszła ta gratulacyjna kartka, Ewuniu. A okulary to super pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz