środa, 16 września 2020

I kolejne

 Jakoś sypnęło się kartkami komunijnymi, a pomysłów brak.

Dlatego sięgam po wcześniejsze pomysły, staram się jednak chociaż minimalnie coś zmienić. Wiem, że każda idzie w inne ręce, a czasami nawet w inne strony, ale trochę mi głupio, że nie wykazuję się większą pomysłowością. Może wena wróci. 

Pierwsza powstała kartka schodkowa, bardzo polubiłam schodkową formę w obu wersjach. W tej kartce znaną kompozycję wzbogaciłam o wykrojnikowe gałązki winorośli.




Druga to prosty składak w bieli. 
Digi stempel ozdobiony kwiatami, z boku kielich z kłosem i gałązką winorośli. 




Taka skromniutka karteczka.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do naszej wyzwaniowej galerii, pojawiły się już piękne karteczki na #19 wyzwanie :-)

15 komentarzy:

  1. Przesliczne sa, takie naturalne, nie przeładowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromniutka? Karteczka jest przeurocza i idealnie wpisuje się w okoliczność na jaką ją stworzyłaś. Pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pamiątki Ewuniu i wcale nie takie proste i skromne. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam się podoba. Chodzi przecież o sam fakt i pamiątkę pierwszej komuni św. A nie o przepych i bogactwo. Kartki Twoje są pięknie zrobione, a ten Anioł z kwiatami na kartce schodkowej jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pamiątki stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się wszystkie Twoje kartki podobają, Ewciu. Zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. one wcale nie są skromne...śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie te komunijne stempelki sa cudne we wszystkich aranżacjach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są! Podziwiam Twoje anioły!!! Zawsze mnie bardzo zachwycają :). Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kartki! Podziwiam jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki, pierwsza ma fajną formę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz