wtorek, 12 marca 2019

Nadal klimaty dziecięce

Tym razem kartka trapezowa w roli głównej ;-)
Kartka urodzinowa miała być dla małej dziewczynki, nie dostałam żadnych wytycznych .
Postawiłam na różowości i delikatne fiolety.

Na trapezowej białej bazie Potworny Papier i urocza księżniczka w różowej sukni.
Księżniczka pokolorowana markerami, kredkami, konturówkami. Ponaklejałam też kryształki na diadem i suknię, perłowym proszkiem pomaziałam elementy sukienki.






Jeszcze kolejne dziecięce kartki mam do zrobienia, może jednak trapezową formę już sobie odpuszczę ;-)

Pozdrawiam serdecznie :-)

20 komentarzy:

  1. Idealna dla małej księżniczki! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Myślę że Hania będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka i pięknie pokolorowana księżniczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna karteczka, cudnie wygląda i ta trapezowa forma. PODZIWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka,dla małej księżniczki-super :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra Jest !! Trapezik mi wyszedł całkiem fajny , na dniach sie zamelduje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka!!! Dzieci to fajni odbiorcy rękodzielniczych prac. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała księżniczkowa praca :) ten diadem to zrobi furorę na urodzinach dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka dla dziewczynki,prawdziwie królewski strój ma ta księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. do tej księżniczki forma pasuje idealnie! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. No rewelacja Ewus!!! Ksiezniczka jak malowana !!! Slucznie kolorujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna księżniczka i śliczna kartka, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale różowo :D Cudna kartka dla małej królewny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna księżniczka.:) Nawet mnie by ucieszyła taka wspaniała karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta księżniczka - idealna dla małej królewny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocza karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz