czwartek, 21 marca 2019

Marzec u Ani

W swojej marcowej zabawie Ania oprócz konkretnej kolorystyki zaproponowała motyw świątecznych potraw .


U mnie motyw jaj i kolorystyka taka jak w poprzednich kartkach na zabawę u Ani.
Jak pisałam, kartki świąteczne to jedyne kartki robione według konkretnych wzorów
w danym roku .
Czyli fabryczna produkcja ;-)

Wybrałam motyw babki wielkanocnej i umieściłam dwie sztuki wśród pisanek .
Kolory z palety : zieleń- biel- żółty .

W wersji pierwszej odrysowałam wzór babki i pomalowałam ją markerem oraz białą konturówką .


W wersji drugiej babka wydrukowana jako darmowy digi z tej strony . ( dziękuję :-) )



Kolaż dla Ani :


Więcej wersji nie będzie ;-)

16 komentarzy:

  1. Ewuniu bardzo apetyczne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, świetne karteczki. Lubię babkę, szczególnie cytrynową:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu śliczne te kartki, ta pierwsza z motylkami i pisankami jest taka radosna :)) Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają! Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe najbardziej rozbawił mnie dopisek na koncu posta:) Ewus ale karteczki sliczne sa :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przepiękną Ewuś Twoje kartki, takie pastelowe! Szkoda :( - to moja odpowiedź na TWój dopisek :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu super kartki, świetne w swej kolorystyce jak i kompozycji. Baby z jajami rewelacyjne !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,Więcej wersji nie będzie,, - Ewuś, Ty chyba ,,płaskich,, kartek nie lubisz i to dlatego :D
    A tak poważnie, obie kartki bardzo piękne, świetna kolorystyka.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu pięknie wyszły te karteczki ,łącznie z kolorami,bardzo lubię takie ,więc dla mnie są więcj niż ok.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wersje pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz