piątek, 22 marca 2019

Duże na chrzciny

Nie lubię robić dużych kartek, takich formatu A5 .
Nie potrafię dobrze zagospodarować takich płaszczyzn.
Ale prośba była o duże kartki i musiałam takie zrobić. Dwie kartki na jedną uroczystość.

Kartka nr 1, prosty składak z grafiką i tekturowym krzyżem pomalowanym złotym tuszem.




Kartka nr 2, prosta z grafiką i gołębiem z masy plastycznej, listwa z koronką przyklejona została na tekturce, lekko odstaje.





                       Mnie nie zachwycają, w mniejszym formacie wyglądałyby lepiej ;-)

12 komentarzy:

  1. Nie, świetne są Ewa! Rewelacyjnie sobie poradziłaś z tym formatem!
    P.S. Wiesz, że ja nigdy nie zrobiłam kartki w A5?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się obie kartki podobają i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, moim zdaniem doskonale ogarnęłaś format :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, świetnie sobie poradziłaś z takim formatem, przestrzeń jest pięknie zagospodarowana.
    Ta pierwsza kartka chwyta za serduszko :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dużych kartek jeszcze nie robiłam, ale Twoje są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie obie kartki są świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te twoje malowanki jak zawsze:)
    u mnie dwa składaczki nowe się pojawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu może i nie lubisz, ale z Twoim talentem ze wszystkim sobie dajesz radę- piękne obie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, świetnie sobie poradziłaś z dużym formatem - kartki są naprawdę piękne.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie zachwycają obie karteczki:)
    Serdeczności zostawiam Ewuniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Slucznie wygladaja! Dobre proporcje dobrałaś to i efekt super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz