niedziela, 31 marca 2019

Marcowe zające dla Reni i Hubki

Czyli kartki na kolejne zabawy marcowe.

U Hubki kartki w marcu mają być z wiankami .


Ponieważ święta już blisko, zaczęłam od wianka na kartce wielkanocnej.
Nie miałam pomysłu na wianek, skorzystałam z podpowiedzi Ani i wydrukowałam sobie tego samego zająca i wiele innych grafik ( dziękuję :-) .
Te darmowe digi możecie  znaleźć tutaj small wingels shop .
Kartka składaczek z naszego wcześniejszego wyzwania #  4, wzbogacona obowiązującym tegorocznym jajecznym stemplem i kwiatami .



U Reni obowiązkowa wytyczna to zając czyli filip. U mnie  też dodatkowo kawałek konopnego sznurka zgodnie z wyjaśnieniem Reni, odgapiłam od kogoś ;-) Grafika też z tego źródła co wyżej .





                            Troszkę konturówkami: białą i srebrną  podmalowałam zająca i bazie  .
                                   Właściwie obie kartki pasują do zabawy Reni :-)

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami, ciepło się zrobiło i czas rozpocząć zajęcia ogrodnicze . Mniej czasu teraz na dłubanie w papierze będzie, ale za to więcej ruchu na świeżym powietrzu ;-)

17 komentarzy:

  1. Piękne karteczki:) zółty zając mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, szczególnie składaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są twoje wielkanocne kartki, Ewuniu.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajączki wprowadzają taki sielski klimat... piękne te karteczki są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki wyszły Ci doskonałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne Ewa. Oczywiście w składaczkach jesteś mistrzynią. Z zajączkiem i wianuszkiem jest cudny! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra karteczki przygotowałaś!!! I ja zachwycam się składaczkiem, bo robisz je wyjątkowe! Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, wielkanocne karteczki, Ewo!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie pasują i obie piękne:)
    podziwiam formę , wykonanie i aranżację.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super obie karteczki , cieszę się że link do grafiki sie przydał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne obie, zachwycam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne obie!!! Radośnie, wiosennie i wesoło - super :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace i pięknie wykonane . Żółty zając jest zajefajny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz