sobota, 2 marca 2019

Choinka u Uli

Na ostatnią chwilę zrobiłam jedną ( choć w planach były dwie ;-) ) kartkę w kształcie choinki na zabawę u Uli .


Skorzystałam z wykrojnikowej choinki powiększonej na moim HPku.
Kartka  w formie namiotowej. Na tylnej ściance rozgwieżdżone niebo i śnieżynki.
Święta Rodzina wycięta z obrazka i przyklejona do przedniej części.
Żeby rozjaśnić nieco choinkę dodałam odrobinę gazy i bombki.





Może uda się mi zrobić jutro jeszcze jedną, bo bazę już wycięłam ;-)

Zrobiłam drugą, bo szkoda było mi tej bazy zostawić. 
Pewnie gdzieś zapodziałaby się w stercie papierzysk moich :-(

Styl wykonania ten sam, jedynie grafika inna ;-)




Są skrzydła i karteczka ta poleci na zabawę u Hubki.


I kolaż dla Uli :


Pozdrawiam serdecznie :-)

17 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka.Podziwiam za pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna karteczka. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja i ciekawa forma kartki!
    Pozdrawiam niedzielnie, Ewuniu 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna choinka, Ewuniu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna! Ta przestrzenna forma to był świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne choineczki Ewuniu :) Podoba mi się pomysł z namiotem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie karteczki choineczki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki świetne i pomysłowe. Fajny ten składaczek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz