sobota, 22 września 2018

Syrenka

Dla małej dziewczynki na 4 urodziny zrobiłam kartkę namiotową .
Dawno ich nie robiłam, a taka forma nadaje się najlepiej do nietypowych kształtów.
Syrenka  pomalowana kredkami akwarelowymi, markerami, turkusową mgiełką perłową, konturówkami
i preparatem spękającym.
Muszelki stempelki i cekiny ozdabiają dół kartki.





Z tyłu pod życzeniami przykleiłam papier ozdobny, mniejszą syrenkę, rybki i muszelki .



Teraz na zdjęciach widzę, że kolor skóry taki nierówny. Muszę zrobić poprawki .

Pozdrawiam wieczorową porą, dziękuję za komentarze pod poprzednimi kartkami :-)

17 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. Bardzo fajna forma. Pokolorowałaś Ewa świetnie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka Ewuniu, śliczna ta syrenka.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka i nie widzę nic do poprawki- więcej podziwiam Twoje umiejętności:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sooooooooooo cute, Ewinka!!!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za tak pięknie skonstruowaną kompozycję :) Cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, prześliczna i urocza syrenka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna karteczka a syrenka urocza, pozdrawiam i podziwiam pomyslowosc,

    OdpowiedzUsuń
  8. No wymiatasz Ewcia!!! Swietna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno nie robiłam kartek namiotowych. Twoja jest śliczna, taka kolorowa, radosna. Chyba kolejna, którą zrobię będzie namiotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie pokolorowałaś tą syrenkę i kartka wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz