poniedziałek, 3 września 2018

Ślubna rozdawajka

Już pisałam trzy posty temu, że minęło 7 lat mojego blogowania i zamieściłam ostatnio tysięczny post .Kartek zrobiłam oczywiście o wiele więcej ;-)

Nie chcę się rozpisywać o swoim tworzeniu  tylko zaprosić Was na małą rozdawajkę ślubną .
Ślubną, bo jakoś dużo ślubów w tym roku i brakuje mi pomysłów na kartki .
Zatem zgodnie z tradycją : coś nowego ,coś niebieskiego i coś pożyczonego pojawi się z pewnością .

Ja postanowiłam spróbować czegoś nowego czyli elementów z masy .
Kilka elementów wygranych w candy czy otrzymanych od dziewczyn już umieszczałam na kartkach .Ale sama ich nie robiłam .
Stąd częściowo pokazuję co będzie wygraną w rozdawajce :
- masa plastyczna,
- silikonowa ślubna foremka z której wychodzi taka ślubna para jak na zdjęciu,
- tekturki ślubne
A co dorzucę, to się okaże ;-)




Zasady :
- rozdawajka przeznaczona dla osób blogujących i tworzących
- należy zostawić komentarz informujący o udziale w zabawie
- nie trzeba zostać obserwatorem, żeby wziąć udział w rozdawajce
- zapisy do końca września , rozstrzygnięcie 2 .10.2018 r. w godzinach wieczornych 

                                                        ZAPRASZAM !!!

28 komentarzy:

  1. 7 lat to bardzo długo, ale ja mam nadzieję, że będziesz blogować jeszcze minimum kolejnych 7 :) Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu gratuluje 7 lat blogowania i życzę kolejnych równie owocnych lat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś to ja sie pisze bo ślubne karteczki tworze wiec jak szczęście dopisze to wykorzystam smakołyki:) bardzo mi sie podoba Twoja tworczosc gratuluje rocznicy i wieeeelu postów i zycze kolejnych radosnych i tworczych chwil ! Sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci nieustającej weny tworczej , Twórz , zarażaj pasją i ciesz oko obdarowanych . Te twoje spersonalizowane karteczki to prawdziwa gratka nie zmieniaj tego mimo iż czasem moda się zmienia ... Wszystkiego naj ... Chętnie biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki- 7 lat? wow! ja bardzo chętnie staję do kolejki- nie umiem takich karteczek z elementami z masy- świetna ta para! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała rocznica blogowania, kolejnych wielu twórczych lat życzę. Uwielbiam tworzyć karteczki z masą plastyczną, więc z przyjemnością zapisuję się do zabawy :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, gratuluję i życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania i wielu nowych składaczków, które stworzysz.
    Oczywiście chętnie wezmę udział w Twojej zabawie, już porywam banerek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ja dziś pisałam setny post myślałam że to ładna okrągła liczba,a i Ciebie 7lat blogowania i tysiąc postów to dużo i gratuluję wytrwałości. Podziwiam Twoje prace, korzystam z tutorialow. Życzę Ci wielu tworczych chwil, czekam na nowe karteczki. I ustawiam się w kolejce po słodkości od Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu wspaniała liczba, gratuluję i życzę kolejnych tak obfitych i wspaniałych lat razem z nami:)
    co prawda ślubnych jeszcze nie robiłam, ale chętnie stanę w ogonku:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Siedem lat... w szkole to pierwszaczek. Bardzo poważna osoba:) Mądry starszak:)))
    Gratuluję rocznicy i życzę Ci Ewa jeszcze wielu takich, tu w tym miejscu. Niesamowitych pomysłów na nowe składaczki, ciekawych realizacji twórczych i radości podczas tworzenia.
    Z ogromną przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 7 lat w świecie scrapbbokingu ja także w tym roku będę miała 7 lat :) Tworzysz cudne niepowtarzalne prace i życzę Ci kolejnych rocznic oraz nieustającej weny twórczej :) Bardzo chetnie ustawiam się w kolejce uwielbiam robić ślubne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tylu lat blogowania, i z przyjemnością zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW!
    7lat w Blogosferze!
    Moc gratulacji !
    Z radością dołączam do zabawy!!!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 7 lat blogowania! :D Życzę Ci nieustającej weny i nieustającej radości z tworzenia! :) Chętnie staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najserdeczniejsze życzenia z okazji 7 rocznicy oraz tysięcznego postu - piękne i szczęśliwe liczby, ale życzę jeszcze wielu tysięcy postów oraz wielu lat wspólnego tworzenia ❤
    Dołączam do zabawy 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna rocznica.:) Gratuluję Ewuniu i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze, radości z tworzenia oraz blogowania, a także nieustającej weny i wszelkiej pomyślności. Masy plastycznej nie znam, a tę cudną parę można by wykorzystać także do innych projektów. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i biorę udział w zabawie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. 7 lat, jak pięknie, Ewuniu kolejnych siedmiu lat i jeszcze więcej Ci życzę. piękne karteczki tworzysz, a dzięki Twojej zabawie cięcie-gięcie i ja się przy Tobie uczę nowości, za co bardzo Ci dziękuję. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu piękny wiek...życzę kolejnych wspaniałych lat w blogosferze. Kolejnych pięknych składaczków. Dzięki Tobie poznałam świetne kartki przestrzenne i gdyby nie zabawa cięcie-gięcie chyba bym się nawet nie odważyła spróbować.
    Masy plastycznej nie miałam okazji poznać więc chętnie bym ją przygarnęła z piękną parą młodą więc grzecznie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję , długo już tworzysz i pokazujesz nam swoje prace. Oby blogowanie wciąż sprawiało Ci przyjemność.
    Na słodkości mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  20. O raju, 7 lat to Ty jesteś prawdziwa weteranka :) no i trzeba przyznać, ze w składaczkach mistrzyni- żadna forma kartki Ci nie straszna :) Uwielbiam te Twoje projekty podziwiać i super, ze zarażasz nimi innych :) Życxze kolejnych lat owocnego blogowania:) i z przyjemnością staję w kolejce po te cukieraski-gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i wszystkiego najscrapniejszego!
    Dla mnie masa plastyczna i foremki silikonowe to również nowość. z chęcią bym przetestowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i na słodkości się zapisuję:).

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci kolejnych twórczych i pełnych pomysłów lat.
    Serdeczie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję siódemki! Mnie też niedługo stuknie:))czyli jesteśmy równolatki:)Chętnie wezmę udział w rozdawajce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Ewuniu tylu lat w świecie blogowym, gratuluję zrobienia takiej ilości pięknych kartek. Życzę Ci kolejnych twórczych lat :)
    W zabawie-rozdawajce chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję dostojnej rocznicy, świat blogowy wciąga i lata szybko lecą. Zgłaszam się do ślubnej zabawy, wprawdzie nowy ślub mi nie grozi ale w rodzinie dzieci podorastały.

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie gratuluję rocznicy i tylu inspirujących postów i życzę Ci kolejnych twórczych lat!
    Moje znajome biorą ślub w przyszłym roku, więc w rozdawajce chętnie wezmę udział:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluję 7 lat blogowania, moja przygoda zaczęła się niedawno bo 2 miesiące temu, u mnie raptem 50 wpisów a gdzie tam do tysiąca, chociaż mam nadzieję wytrwać, trzymaj za mnie kciuki. W zabawie oczywiście biorę udział, pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz