wtorek, 4 września 2018

Imieninowa

Prosty składak w morskich turkusach ze stemplowanymi kwiatami .
Taka kwiatowa kartka, idealna na imieniny.
Kwiatowa kompozycja wzbogacona papierową taśmą ,cekinami i tekturkowymi motylkami .
W wersji pierwszej duże kwiaty miały być białe ,ale jakoś mdła była dla mnie ta wersja .
Pomalowałam częściowo kwiatki  delikatnym cytrynowym markerem.
Wazon i te duże liście wycinane ręcznie .




Dalej ta wersja była zbyt delikatna, pomalowałam je zatem słonecznym, żółtym markerem.
Dokleiłam też kilka wykrojnikowych listków .



I zrobiło się wiosennie ;-)

18 komentarzy:

  1. Cudna jest. Kocham stemple niestety tylko oglądać. Mam do nich dwie lewe ręce więc tym bardziej lubię takie kartki bo sa dla mnie niedoścignionym wzorem

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosennie i świeżo :) podoba mi się pękaty wazonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna,chciaż ta pierwsza wersja też miała wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiło się wiosennie i bardzo pięknie :) Śliczna i bardzo radosna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie bardziej wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, delikatna, wiosenna - po prostu idealna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, właśnie taka delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, wiosenny bukiet, Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiło się wiosennie na całego,karteczka jest śliczna i delikatna .

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna wiosenna karteczka. Jak Ty sprytnie dodajesz tą taśmę , ja mam z tym zawsze problem :-) zazwyczaj mam za dużo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo optymistyczna! aż szkoda, że to idzie jesień... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna, kojarzy mi sie z wiosennymk kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz