środa, 19 września 2018

Ślubna w turkusach

Tym razem kartka na ślub cywilny .
Z tekturką z I-kropki ,Potwornym Papierem w tle oraz stemplowanymi kwiatami .
Czyli to co zwykle ;-)




To moja 7 kartka z tą tekturką . Kolażyk z pozostałymi :


                    Z pewnością nie będzie też ostatnia ,bo 8 ślubnych na październik się mi szykuje :-)
                                        Pozdrawiam serdecznie i pędzę za chwilę sadzić tulipany i żonkile :-)

                                                                    Posadziłyście już ????

15 komentarzy:

  1. Śliczna :) moją faworytką jest biała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, kwiatki wyglądają wspaniale! nie za wcześnie na cebulki? jak tak dalej pójdzie, to kwiaty zakwitną w styczniu/lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka, a te kwiatki są prześliczne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Bardzo podoba mi się jak wyglądają kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie cebulki jeszcze nie posadzone...karteczka cudna, nawet jakos nie zakodowalam ze to tekturki, fajnie wygladaja :) 8 ślubnych na październik, nieźle! Ja mam tylko jedna 😜

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta karta , tekturka jest ekstra ale chyba ta ostatnia w turkusach podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna! Pięknie Ci te kartki wychodzą, chyba sobie kupię tę tekturkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, Ewciu.
    Nie sadzę, bo niem gdzie, niestety.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kiedyś wypróbować takie stemplowane kwiaty, ślicznie wyglądają. Dzisiejsza kartka podoba mi się najbardziej, chyba przez te kwiaty - pięknie je wycieniowałaś.
    Moje tulipany siedzą w gruncie od 10 lat i co roku wspaniale kwitną więc ich nie ruszam :))) Wiem, że to nie jest profesjonalne podejście ale jakie wygodne.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great wedding card, Ewinka. Hugs, my friend.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz