piątek, 29 czerwca 2018

Dziecięce

Dla małej Marysi kartka miała być z króliczkami .Ale żadnej bajki z króliczkami nie znalazłam . Miałam wykorzystać zającowe ,wielkanocne stemple ,ale przypomniałam sobie o darmowej grafice
z I love digi ( dziękuję :-)  )

Mnie wydrukowała się w tonacji szaro-różowo-fioletowej , kartka jest dla małej dziewczynki ,to dodałam groszkowe Potworne tło i różowe pasmanteryjne dodatki .
Oczy zajączków wypukłe od spękającego preparatu ,cekiny i różowe kryształki zawsze zachwycają małe dziewczynki .







Kartka inspirowana starą mapką :


Dla miłośnika Lego Ninjago powstał składaczek z bohaterami tej chyba ostatniej serii .
Nie jestem już w temacie od kilku lat ;-)


Wudrukowałam kolorowanki w kilku rozmiarach ,aby podkreślić przestrzenność kartki i nieźle się naszukałam tych wojowników w internecie ,aby w miarę dobrze oddać kolorystykę ich strojów .
Ten kremowy to ma być złoty ;-)








I to chwilowo na tyle jeśli chodzi o dziecięce kartki  ;-)
Pozdrawiam serdecznie :-)


Kończy się nasze # 5 wyzwanie w składanie papieru , można do jutra podsyłać swoje zdjęcia składaczków
i linki do strony bloga . Sprawdźcie też proszę ,czy Wasze składaczki są w galerii :-)

12 komentarzy:

  1. Ewo jak zawsze cudne te kartki ale dziewczęca w różowościach skradła moje serce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki! Króliczki wyglądają przesłodko a te lego ludki są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Ta pierwsza kartka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace :) Ja wolę tą pierwszą ze względu na urocze króliczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, super kartki. Ta z króliczkami jest przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu podziwiam ilość pracy włożoną w drugą karteczkę, obie wyjątkowe, ale słodkie króliczki są zdecydowanie moimi faworytami.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne karteczki. Ależ Ty masz mnóstwo pomysłów, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne karteczki :) dziekuję bardzo za ogromną niespodziankę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. słodka karteczka dla dziewczynki i rewelacyjna dla chłopca

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne dziecięce kartki! pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow no swietne! Zwłaszcza te ninjago klocki! Mam takich miłośników w kręgu wiec moze kiedys wykorzystam pomysł ;) usciski !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz