środa, 27 czerwca 2018

Nasturcje i zegary

Wzięłam na tapetę jedną z grafik Janet ,jedną z tych do tej pory omijanych .
I chyba poległam ....

Sama grafika z okienkiem i nasturcjami bardzo się mi podoba .Ale forma skrzydeł składaka chyba powinna nawiązywać do kształtu okiennic . Może lepszy byłby efekt .
I teraz widzę ,że tych zegarów nie ogarnęłam jak należy .Miały one nawiązywać do hasła i dlatego tak ich dużo ,ale rozmieszczenie takie bez składu i ładu wyszło :-(




Kwiaty na bocznych skrzydełkach to hibiskusy ,ale ja je kolorystycznie  starałam się dopasować do nasturcji .Motyle potraktowane preparatem spękającym .



Mam nowy aparat ,którego jeszcze nie rozgryzłam ( nie było instrukcji w j.polskim ) .
Wiem ,że pewnie w internecie takową znajdę ,ale chwilowo brak czasu na szukanie . 
Za to znalazłam funkcję "rybie oko " . Nie wiem kto chciałby swoją twarz oglądać na zdjęciu w takim ujęciu ;-)


Kartkę zamieszczam w galerii z wyzwaniem #5 . 
Zapraszam do oglądania naszych składaczków ,pojawiło się mnóstwo pięknych kartek :-)
/ banerek na pasku bocznym / 

U nas w końcu wczoraj porządnie polało ,rośliny korzystają z wody . 
A chwasty rosły nawet przy suszy ,to teraz ruszą ze zdwojoną siłą . 
Ale to stały element działkowego sezonu ;-) Miłego pielenia sobie i Wam życzę /tym ,które mają pasje ogrodnicze / :-)


9 komentarzy:

  1. Ewuniu i znowu marudzisz , co Ty chcesz od tej kartki??? Jest cudna , a grafiki Janet uwielbiam . Świetne też kwiaty hibiskusa pokolorowane extra. Zegary wg mnie są w doskonałym miejscu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, piękna, letnia kartka powstała. Wspaniale wyszły Ci nasturcje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba :) To fajne gdy "za drzwiami" jest nieco inny świat. Wyszło wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka . Świetnie dobrane kolory . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny składak :) co chwilę nowa forma, pomysłowa jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się ten składak podoba i uważam, ze wygląda super! Pięknie wszystko dobrałaś. Jest kolorowo i oryginalnie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie pokolorowane kwiatki! :D
    A twoje składaczki po prostu uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz