piątek, 1 czerwca 2018

Rocznica ślubu

Prosta kartka na 20 rocznicę ślubu ,dla pary z poczuciem humoru i wspólną pasją rowerową .
Nawiązałam zatem do tej pasji .

Od Ewci-Hubki dostałam kiedyś stemplowany rower z wylatującymi z koszyka sercami .
Powiększyłam go ,aby pasował do drugiego tekturowego .
W ten sposób otrzymałam lżejszy damski pojazd i większy męski .
Serduszka z jakiegoś tworzywa w różnych odcieniach czerwieni i różowe.




                                                       Chyba pasuje na rocznicę ślubu ?

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i nieszablonowa karteczka.:) Pasuje na okoliczność i jest miłym nawiązaniem do pasji łączącej małżeństwo. Myślę, że stanie na honorowym miejscu. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z rowerami, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Obdarowani od razu będą wiedzieć, że kartka z myślą o nich stworzona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniala karteczka i mysle ze w 10 trafilas z rowerami . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo !!! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna kartka:) oczywiście, że pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowa kartka rocznicowa, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardo fajna!!! Z pewnością się spodoba!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz