czwartek, 28 czerwca 2018

Zabawa u Ani czyli ślubne trojaczki

U Ani w czerwcu bingo :

Wybieramy 3 dowolne elementy łącząc je na kartce .
Ja będąc w ślubnej tematyce postanowiłam wykonać kartkę na dowolną okazję ;-)
W mojej kartce jest : biała baza ,tektura i napis wieloczłonowy .




A tak wygląda w wersji rysunkowej :

A skoro tematyka ślubna ,to od razu pokazuję pozostałe dwie kartki w tej samej formie składaczka .


Nr 2 ,kartka ze stemplami i wykrojnikowymi sercami .




Nr 3 ,kartka w zieleni z wykrojnikową ślubną parą i wykrojnikowo-dziurkaczowymi elementami 




Pozdrawiam serdecznie :-)
W tematyce ślubnej to nie jest koniec ,czeka mnie wykonanie 4 kartek na ślub koleżanki :-)

15 komentarzy:

  1. Fantastyczne ślubne trojaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale ta niebieska z sercem skradła i moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły,każda ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu wszystkie kartki są świetne, co jedna to ładniejsza , Ale chyba jednak ta ze stempelkiem najbardziej mi się spodobała.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, środkowa najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki zrobiłaś i każda inna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślubne karteczki zachwycają, Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki!!! Co jedna to ładniejsza :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kolekcja ślubnych kartek, druga podoba mi się najbardziej, ślicznie pokolorowałaś kwiatowy stempel

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!
    Ciekawie wykorzystana baza w pierwszej :)
    Zgaduję, że ta parka to jakis stempelek?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz