niedziela, 24 marca 2019

I kolejna ....

Okazuje się, że forma trapezowa uwzięła się na mnie  ;-)

A to za sprawą zrobienia sobie naraz kilku trapezowych baz. Teraz jeśli mam do zrobienia jakąś kartkę, to w pierwszej chwili dopadam bazy i sprawdzam czy będzie pasować do tematyki kartki .
Tym razem żadnych wytycznych nie było :-(







                                     Maki wzbogaciłam żółtymi stemplowanymi kwiatami :-)
                                    Papier w tle delikatny, fioletowy z Papierowego Potwora .


23 komentarze:

  1. Jaka urocza makowa panienka...:) Super karteczka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje makowe karteczki! Ta makowa panienka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna makowa panienka!
    Uwielbiam Twoje kartki z makami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta makowa panienka, cudowne maki ... piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza i subtelna :) śliczna i dziewczeca :) takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, prześliczna. Fajna forma kartki. Dziewczyna w makach świetna!
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, ale cudowna makowa panienka!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna makowa panienka. Bardzo lubię polne maki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest Ewciu, maki są pełne radości i wyglądają wspaniale.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko znowu wyczarowałaś. Piękna makowa panna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Taka piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba i ja jeszcze sięgnę po tą trapezowa formę bo jest świetna !
    Makowa panienka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, fantastyczna karteczka i tak wiosenna, ze ach...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. PIĘKNA!! Cudna ta makowa panienka!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje skomplikowane formy :)
    Śliczna kartka !!!
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś i bez wytycznych sobie radzisz! Przepiękna karteczka :):):) mnie ta forma tez ostatnio jakos polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna kartka- podziwiam niezmiennie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. makowa panienka :) śliczna Pozdrowinka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz