piątek, 20 sierpnia 2021

Wróżki i muchomorki

 Trafiła się mi do zrobienia kartka urodzinowa dla fanki wróżek. Okazało się, że grzybkowych domków od różnych autorek mam kilka, postanowiłam zatem powielić pomysł na kartkę cyferkową.

Wykorzystałam muchomorkowy domek Julii Spiri oraz wróżki od Prettygrafik.




Na koniec dokleiłam jeszcze dwa muchomorki. Te są z krasnoludkowego zestawu stempli polimerowych, zakupionych w Empiku podczas realizacji bonu urodzinowego. Trochę mi zeszło z tą realizacją od listopada ubiegłego roku 😆


Muszę jeszcze popracować na kolorystyką kapelusza muchomora, ale ciemny czerwony marker zakończył swoje istnienie.
A tak wyglądała poprzednia kartka:


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za te ciepłe słowa zostawiane pod moją twórczością 😀

16 komentarzy:

  1. Co za postęp w kolorowaniu! Brawo! Świetne karteczki!(stara też:-D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu 😘 Z kolorowaniem to jest tak, że często brak czasu na detale i wtedy nie wygląda to idealnie. Niestety nadmiar terminowych prac wrogiem dokładności 😪

      Usuń
  2. Może w następnym gięciu zdradzisz jak robisz te kartki cyferkowe. O ile już kiedyś nie były w tej zabawie. Ciekawa to forma, ale cały czas się zastanawiam jakim sposobem cyferka tworzy całość z kartką.
    Oczywiście kartka cudna, te wróżki są boskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bajkowo i bajecznie:) Prześliczne są obie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa jest cudnie !! Ten muchomorkowy domek jest zajebisty!! Ty to masz talent do tych kartek ze stemplami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, kolejne rewelacyjne składaczki. Domek w grzybku jest taki baśniowy i te wróżki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie swietna, niesamowita praca !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wróżki, czy elfiki (jak kto tam te piękne skrzydlate postacie nazywa), więc dla mnie kartka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie jest idealny!!! Kocham muchomory więc kartką zachwycam się bardzo :))).
    Uściski Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wróżki i muchomorki kocham od dziecka a jesli do tego ma się 4 lub 7 lat to już na pewno takie kartki wywołają pozytywne emocje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz