niedziela, 29 sierpnia 2021

Rocznicowe

 Dwie kartki dla jednego małżeństwa obchodzącego 25 rocznicę ślubu czyli srebrne gody. 

Jako pierwsza powstała kartka schodkowa ze znaną parą Mos. Srebrne są cyfry, ukośny panel pod parą, środki kwiatów oraz dwa serca w tle.





Druga kartka prosta, ale o trochę nietypowym kształcie. Zawiera w sobie mapkę z sierpniowej zabawy Ani. Trzy prostokąty naklejone na siebie, serce i napis nawiązujący do cytatu z wnętrza kartki. Są też pozostałe wytyczne: zielony kolor i perełki umieszczone na klatce (2!), przypomniałam sobie o nich na koniec i musiałam zrobić kolejne zdjęcie.








Mam nadzieję, że taka wersja też może być.


Pozdrawiam wieczorową porą 😀

10 komentarzy:

  1. Obie karteczki Ewa super! Ta z ptaszkami naprawdę świetna, a dla z Państwem Mos no to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne karteczki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa jak dla mnie spoko może być, tym bardziej że zawsze mi się Twoje kartki podobają . Masz swój styl i to najważniejsze. A składacz i stempelki to już cała TY.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te składaczki są przeurocze. Kompozycja i kolorystyka zachwyca, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie sie błyszczą i świetny jest ten kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki!! Uwielbiam ten stempelek z pierwszej kartki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz