poniedziałek, 2 sierpnia 2021

Soczysta koniczynka

Zakupiłam cudne digi papiery w soczystych barwach. Praktycznie wystarczyłyby same jako ozdoba kartki. Ale ja postanowiłam dodać jeszcze elfika koniczynkowego  AuroraWings. Zatem dużo się dzieje na tej kartce i jest chyba trochę pstrokato, chociaż pilnowałam ilości kolorów i użytych elementów. Popłynęłam ....





Szablon koniczynki do ściągnięcia tutaj -klik / dziękuję 😀 /

Z resztkowego paska powstała zakładka z ważką.


Pozdrawiam nocną porą 😀

9 komentarzy:

  1. Ach takie "popłynięcie" jest super. Świetna karteczka, jej kształt, kolorki a przede wszystkim ten elfik. Uwielbiam tą serię. A zakładka jaka fajna, ślicznie ta ważka na niej wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Bardzo podoba mi się ten elfik :)). Śliczna jest również zakładka!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta z konieczynką, elficzka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczysta zieleń wyszła. Dodatkowe elementy nadają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, piękna koniczynka, a jaki uroczy ten elfik. Twoje zakładki podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeppięknie wsyztsko zgrane! POdziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie sporo sie dzieje na tej karteczce ale urocza jest mimo wszystko i zakładki fajowe Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał jak na bogato piekna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała karteczka i do tego wspaniały kształt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz