poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Rocznica

 Na 10 rocznicę ślubu zrobiłam kartkę prostą z tłem potraktowanym srebrnym embossingiem, który ma nawiązywać do cynowej rocznicy. Na kartce skromnie: digi stempel Mos oraz dwa serca, kwiaty i liście. 





                                 Wróciłam dzisiaj z krótkiej wizyty u rodziny na Podkarpaciu. 
Lało po drodze, leje już u nas i oczy się mi same już zamykają. Pozaglądam jutro na Wasze blogi, co pięknego stworzyłyście przez weekend.
                                                    Pozdrawiam wieczorową porą  😀

8 komentarzy:

  1. Super karteczka:) Ten stempelek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest:) naprawde wyjątkowa :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło jest super. Twoje kartki uwielbiam, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, pełna ekspresji kompozycja.
    Uściski Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. Embossing to robi super efekt. Nie wiem jak się go robi, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i bardzo romantyczna karteczka, ta para jest śliczna😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka!! Uwielbiam ten stempelek!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz