poniedziałek, 24 maja 2021

Soczyście

Wypadła mi dłuższa przerwa w blogowaniu. W sobotę padł mi internet.                                 Po zgłoszeniu awarii dowiedziałam się, że naprawa nastąpi we wtorek. Wizja konieczności posprzątania biurka i okolicy wisiała nade mną i napawała zgrozą, bo kilka kartek muszę poczynić. Po sprzątaniu nic nie mogę znaleźć 🤨. Ale dzisiaj, po powrocie z działki okazało się, że wszystko już działa, odpadło mi sprzątanie 😁

Zaległości na Waszych blogach stopniowo nadrobię. 

A dzisiaj pokazuję, co upiekłam z podanych przez Ulę składników.


Składnik 1 -własnoręcznie zrobione tło. Nie jestem zbyt mediowa, bo jakoś nie lubię się brudzić i mam za mało miejsca na biurku, żeby się ze wszystkim rozłożyć. Moje tło powstało dzięki akwarelkom, stemplowi i pudrowaniu na gorąco. Niestety akwarelek mam tylko kilka w ograniczonej kolorystyce. Uwielbiam fiolety i takie tło postanowiłam zrobić. Na nim mój ukochany stempelek do tła i złoty puder. Oczywiście, musiałam jeszcze dorobić tło, bo nie starczyło mi na kartkę. Ale różne odcienie wyglądają dość interesująco. 


A tu już papier naklejony na składaczkową bazę.




Kolejne składniki to: 2 tekturkowe motylki, żółty kolor na kwiatach, motylkach i na wstążce, kwiaty tylko stempelkowe - stempel od Lotv. Sznurek przy wazoniku z pierwiosnkami.
A z resztek akwarelkowego papieru powstała dwustronna zakładka ze stempelkiem i motylami:


Też tak macie jak ja? Ostatnio zapowiedziałam na blogu, że jeszcze tylko jedną komunijną kartkę mam do zrobienia i już następnego dnia doszły mi 3 kolejne. Chyba za szybko się ucieszyłam ?

Pozdrawiam serdecznie i pędzę kleić dalej 😀

15 komentarzy:

  1. też tak mam:) Twoje prace są jedyne w swoim rodzaju, są tak urocze i niepowtarzalne, piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chwal dnia przed zachodem slonca jak to sie mowi 😂🤣 ale ja tez tak czasem mam wiec wiem o czym piszesz Ewo, a karteczka piękna, dopracowana no i zrobiona z sercem ☺️ Tło swietne! A biurka tez nie lubie sprzatac bo mam to samo ze wtedy nic nie jest tam gdzie było 🤣🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Super tło wyszło. A z tym bałaganem to chyba większość tak ma, że w nim jest łatwiej coś znalesc niż kiedy wszystko leży poukładane. Hihi.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten fiolet w zestawieniu z żółtym! cudnie pokolorowany stempelek no i to złoto:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa tło Ci wyszło rewelacyjne!! Bardzo mi się podobają te złote embossowane dodatki, Świetny też wybrałaś format kartki. a za tą konewkę z kwiatami to masz u mnie wielkiego plusa. Jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No po prostu cudnie wyszła Ci ta kartka i zakładka🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prace, pięknie pozłocone. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle kocham embossing, tła akwwarelowe i fiolet- więc jakbym miała się nie zachwycać Twoimi pracami? BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne tło, Ewciu, wspaniale je wykorzystałaś. Połączenie fioletów i żółcieni daje niezwykły efekt.
    Kochana,jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiolet ze złotem - o tak, super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za śliczności:)Super tło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada pięknie i pieknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne to tło w fioletach wygląda:) Kwiatuszki są śliczne i karteczka z zakładką są super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachycona Twoim tłem :) powinnas zdecydowanie częściej robić, bo cudownie wyszło :) cała karteczka jest piękna :) bardzo mi sie podoba :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz