poniedziałek, 31 maja 2021

Ślubna DL

 Nie potrafię robić kartek DL. No może w formie poprzecznej tak jak kopertówki, to jeszcze jakoś mi idzie. Ale w pionie zawsze mam problem z rozmieszczeniem kompozycji. Wzięłam ostatnio udział w warsztatach na grupie FB, gdzie Natalia zrobiła kartkę w tym formacie według mapki. Postanowiłam zmierzyć się z tym wyzwaniem. Ale widzę, że poległam całkowicie i ten format nie jest dla mnie stworzony.


Zrobiłam kartkę ślubną. Papier na bazie  Wabi-Sabi Balance UHK, stempel ślubny AllDresed up, stemplowane kwiaty, gotowe listki i wykrojnikowe, gaza i motylki.




Kartka pasuje na czerwcowe wyzwanie u Bogusi, zatem ją wstawiam :


Pasuje też na wyzwanie #117 na blogu  :



                                       
                                          Została mi jeszcze jedna kartka do zrobienia na ten ślub.
                                                  Pozdrawiam wieczorową porą 😀

14 komentarzy:

  1. Ewuniu, no co Ty mówisz, jak poległaś? Wyszła Ci świetna kartka. Rzeczywiście format Dl w pionie nie jest łatwy do zagospodarowania, ale Tobie udało sie to zrobić świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu nie wiem co chcesz od tej kartki. Jest śliczna choć ja bardzo się do skladaczkow u Ciebie przyzwyczaiłam😁🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa, wydaje mi sie, że super poradziłaś sobie z wyzwaniem rozmieszczeniowym na kartce. Przyznam, ze ja również dopiero teraz pomalutku przekonuję się DL-ek, no może czekoladownik lub kopertówka.
    Dziękuję za tak szybkie niebieskie kartkowanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez Ty banialuki wypisujesz Ewo! Gdzie poleglas? Przeciez jest sliczna :) ta para latająca balonem, wymiatasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny pomysł z tym balonem, wqygląda to obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, czemu tak surowo się oceniasz? Przecież ta kartka jest piękna i myślę, że świetnie sobie poradziłaś z kompozycją.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Super, że bawisz się z nami w majowym konkursie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Świetna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie poległaś Ewciu, to na prawdę śliczna kartka.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co Ty chcesz ? Wcale nie poległaś. Kartka bardzo ładna i oryginalna !!! Ja osobiście - lubię robić kartki w takim formacie. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, oryginalna kartka ślubna. Faktem jest, że format DI rządzi się swoimi prawami, jeśli chodzi o zagospodarowanie miejsca, ale Tobie świetnie się to udało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful, wow, so pretty in colour and design, and , … Also thanks for supporting and using an All Dressed Up image for our current challenge of ANYTHING GOES using an ALL DRESSED UP IMAGE. Good luck in the final draw.

    [aNNie Design Team Member for All Dressed Up Challenges] ❣️ ADU
    https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki DL wcale nie sa łatwe, ja też mam czasem problem z tą formą, ale mozna się do niej przekonac :) świetna baloniarska kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz