środa, 30 grudnia 2020

Żegnam się z Ulą

 Kończy się w grudniu kolejna zabawa, tym razem u Uli. W tym miesiącu Ula zaproponowała do wyboru: kartkę spinner lub kartkę w dowolnym kształcie z zimowym kwiatem.



Postawiłam jak chyba większość uczestniczek na gwiazdę. Kartki w formie prostej, ale kolorystyce ciepłej, by nie rzec gorącej ;-) Czerwień i złoto nadal !
W czarny weekend troszkę poszalałam i zakupiłam kilka stempelków digi. Ten Mikołaj jest od Mo's Digital Pencil, świeczki i gwiazda na pierwszej kartce to darmowe digi z angielskich gazet.




A tu wszystkie kartki jakie zrobiłam na zabawę u Uli, niestety frekwencja nie była 100 %.



Uleńko, dziękuję pięknie za inspirowanie mnie różnymi składaczkowymi formami :-)

Wypróbuję niektóre z nich w wolniejszym robótkowo czasie, o ile taki kiedyś nastąpi.

Dzisiaj dotarła jeszcze jedna kartka świąteczna, od Agnieszki- Szalki- 
dziękuję Agnieszko, za kartkę i życzenia, pięknie błyszczy ten brokat :-)

                                                                 Pozdrawiam nocną porą. 

                             Jutro wpadnę z kartką wielkanocną i resztkami kartek świątecznych :-)

9 komentarzy:

  1. piękne, ale ta z mikołajem magiczna. Gośc podoba mi sie niesamowicie :) Kochana, szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu piękne pożegnanie zabawy. Obie kartki są magiczne a Twoje stempelki zawsze mi się bardzo podobały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, piękne są te kartki. Bardzo podoba mi się Mikołaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z Mikołajem jest przefantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki :) faktycznie kwiaty krolują na Waszych kartkach :) dziękuję za kolaż i za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne karteczki Ewo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki!! Cieszę się, że dotarła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz