poniedziałek, 28 grudnia 2020

Ostatnia

 U Ewy w grudniu ostatnia zakładka ma być do książki otrzymanej jako prezent. Zabawę u Ewy rozpoczęłam od zakładki z bohaterką Jeżycjady M.Musierowicz. I zabawę kończę zakładką do Jeżycjady. Połowę serii otrzymałam w prezencie urodzinowym od mojej przyjaciółki, ponieważ książki wychodziły prawie co roku w okolicy listopada. Tak stałam się posiadaczką całej serii.


W każdej książce przewijają się członkowie rodziny Borejków i ich przyjaciele. Wykorzystałam rysunki autorstwa M.Musierowicz dostępne na jej stronie.





Spodobała się mi forma podsumowania wszystkich prac na daną zabawę pokazywana przez Ewę Gawlik. Postanowiłam zrobić kolaż zakładek, tylko tych nawiązujących do książek.



Trochę ich powstało przez ten rok. Niektóre powędrowały do innych domów, kilka zostało dla mnie. 

                   Dziękuję Ci, Ewo za świetną zabawę i inspirujące pomysły :-) 

W końcu dorobiłam się wykonanych przez siebie zakładek, bo jak wiadomo "szewc bez butów ..." ;-)

Pozdrawiam serdecznie, powoli nadrabiam zaległości na Waszych blogach :-)

12 komentarzy:

  1. Ewa świetna zakładka do Jeżycjady. Lubię te grafiki autorki. Ja w zasadzie znam tylko pierwsze tomy serii, bo w mojej bibliotece nie ma tych najnowszych. Fajne zestawienie - dojrzałam dwie moje (już) cudne zakładki:))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kobiece zakładki :) do siego Roku Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakladka. A się zastanawialam jak by tu zrobić kolaż z całego roku. Jeszcze tego nie rozszyfrowałam. Hi. Kto by pomyślał, że taki blog jest nauką!? Zdalną w dodatku. Hi, hi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakładka, Ewciu. Też mam całą jeżycjadę, chociaż ostatnie tomy jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna zakładka,szkoda że nie mogłam tej zabawy kontynułować

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja Ewo ! Jezycjade bardzo lubiłam wiec coz no zakładka genialna !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu super zakładka, a na tym kolażu dopiero widać ich ogrom. Miło było bawić się w tak doborowym towarzystwie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykonane zakładki. Są wyjątkowe i niepowtarzalne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!!! jestem zachwycona Twoimi zakładkami!!!Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz nie tylko mistrzowskie karteczki, ale i zakładki!!!
    W kolażu znalazłam jedną swoją. Bardzo za nią dziękuję! Świetna pamiątka dla mnie.
    Uściski zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. super zakładka. Czytałam kilka części wieeki temu :) Najbardziej lubię "Idę"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz