piątek, 4 grudnia 2020

Kolejne meblowanie

 Tym razem słabo mi wyszło to meblowanie pokoiku nastolatki. Nie miałam zbyt dużo danych na temat zainteresowań nastolatki. Wiedziałam, że jest fanką serialu "Przyjaciele". Wykorzystać postanowiłam formę z wyzwania #2, okazało się, że to za duża forma w tym przypadku. Problemem był już dobór koloru ścian a co dopiero mebli. Jest półka z szufladami, okno i łóżko. Nad łóżkiem wiszą plakaty z bohaterami serialu.


Z boku planowałam umieścić jeszcze biurko, ale nie pasowało.



Koleżance, która poprosiła o taką tematycznie kartkę, podobała się. Mnie nie bardzo, jednak pokoik dla małego dziecka jest wdzięczniejszy do meblowania. 
Chyba, że to kwestia przećwiczenia tematu ;-)

Pozdrawiam serdecznie :-)


11 komentarzy:

  1. Na pewno pokój dla maluszka przyjemniej się mebluje. Ale i ten wyszedł Ci super, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka i to okno z firaneczką , bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe plakaty rewelka !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam znowu marudzisz, cudnie jest a to okno z firanką jest odjazdowe!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że się podobała kartka dla zamawiającego. Jak dla mnie też spoko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka, bardzo ładnie umeblowany pokoik:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z doborem mebli i kolorów scian sama mam problem ale Ty sobie poradziłaś. Myślę, że nastolatce spodobał się Twój pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że pokoik dla maluszka łatwiej umeblować. Powstał przytulny, dziewczęcy pokój - spodoba się solenizantce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka!!! Super pokoik!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz