niedziela, 4 października 2020

Rogaty we wrześniu

 Ostatnio jak wiecie nie wyrabiam się z zabawami. Z anielską kartką dla Inki też mi nie byłoby po drodze, gdyby nie to, że szukając komunijnych skrapków natrafiłam na zrobioną bazę i gotowy stempelek. Dodałam tylko wzór z pasty strukturalnej na bombkę, podkleiłam ją połową pergaminowej serwetki, nakleiłam na bazę i dodałam napis. Może i prosta karteczka, ale lekko przestrzenna i tematyczna.





                                                               Pozdrawiam serdecznie :-)

9 komentarzy:

  1. jaki słodziak na bombeczce! śliczna, taka niebieściutka, malec przeuroczy :)
    Ja też się w tamtym miesiącu nie wyrabiałam, więc w pazdzierniku mam wiekszosc juz zrobioną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to już czas ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka. Pięknie się aniołkowi skrzydła błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki uroczy aniołek...:) Śliczna karteczka Ewuniu.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca! Aniołek jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz