poniedziałek, 19 października 2020

Rocznicowe bliźniaki

 Oczywiście piąta kartka na osiemnaste urodziny Miłosza się robi, dziękuję za wszystkie podpowiedzi:-) Musiałam się jednak oderwać od młodzieżowej tematyki dla własnego dobra ;-) Ponieważ na zbliżające się rocznice ślubu mam zrobić 4 kartki, w tym 3 dla jednej pary, to już się za to zabrałam.

W związku z tą deszczową pogodą jakoś jestem przytłumiona i bez pomysłów. Dlatego pierwsze dwie kartki dla różnych par zrobiłam jednakowe. Forma z naszego wyzwania # 19, taka sama kompozycja i temat główny czyli bliźniaki ;-) 

Pierwszy składak w szarościach i błękitach. Sercowe papiery stąd klik - dziękuję. Taneczna para to digi stempel Mo`s Digital Pencil. Srebrne gody podkreślone embossingiem srebrnym na tekturkowych cyferkach oraz taśmą papierową.Są jeszcze srebrne serduszkowe naklejki.Ta czerwona róża jest akcentem barwnym przy tej stonowanej, zimnej kolorystyce.





Drugi składak jest na koralową rocznicę. Kartka jest bardziej kolorowa.Wykorzystałam resztki papierów różnych firm, kolejną parkę taneczną Mos, cyferki malowane dwoma kolorami.






Czy te cyferki ujednolicić? Poszłam w dwa kolory, bo ścianki też wyklejone dwoma różnymi papierami. Ale może lepiej pomalować je tak samo. Co sądzicie?
                                                             Pozdrawiam serdecznie :-)

13 komentarzy:

  1. Myślę, że taka dwukolorowa jest fajna, ja bym nie zmieniała. Oba stempelki świetne . Podziwiam bardzo bo ja chyba bardziej niecierpliwa jestem, nie potrafiłabym skupić się na jednej technice.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki rocznicowe, świetnie pomalowane stempelki, czerwona róża bardzo pasuje do pierwszej pary (symbol miłości)a dwubarwne cyferki do drugiej kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super obie kartki, nic bym nie zmieniała - jest świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. Jak na moje oko jest idealnie tak jak zrobiłaś. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ewuniu, ja bym nic nie zmieniała. Bardzo podoba mi się para z pierwszej karteczki.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam Twoje składaczki, Ewciu. Ja bym zostawiła cyferki tak jak są, fajnie się komponują z całością.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne Ewa! Stempelki rewelacja, ale ten drugi cudooo:))) Aż mi się buzia od ucha do ucha rozciągnęła. Świetna ta forma składaczka. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne! pełne radości, a stempelki pięknie pokolorowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki są śliczne i takie radosne :).

    Jak dla mnie cyferki mogą zostać tak jak są :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo karteczki przepiekne, kolor cyferek ok szkoda ze nie umiem tak ładnie kolorować bo mam do zdobienia kartki na 40 lecie ślubu ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki, uroczo wygladają te zakochańce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest co podziwiać bo kartki są świetne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz