niedziela, 18 października 2020

Kolejne

 Jak zapowiadałam, kolejne kartki na 18 urodziny zostały wykonane.

Trzecia z tej mini serii to kartka z wyzwania #15. Ponownie sięgnęłam do digi stempli Twistoon. Kolorystyka kartki tym razem inna, brązy i niebieskości. Tylko na dole zrobiłam zagięcia w środkowej części, boków nie wyklejałam. Tak lepiej widać wystającą część środkową.





W czwartej kartce wykorzystałam formę z wyzwania #4. Do niej przykleiłam japońskie auto znanej marki. Solenizant te japońskie najbardziej lubi. Znalazł się też odpowiedni cytat.





Najśmieszniejsze jest to, że mam zrobić jeszcze jedną :-O 

Ciekawe, co jeszcze można wymyślić w tym temacie??? Chyba nawiążę do matury :-D
Macie jakieś pomysły ???

Pozdrawiam i życzę pięknej, słonecznej niedzieli :-)

16 komentarzy:

  1. Ewo, Ty nie masz pomysłów? Niemożliwe! :-D POdziwiam Cię, mnie to dopiero ciężko coś wymyślić...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolejne kartki stworzyłaś Ewuniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa, obie kartki są świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysły masz zacne a wykonanie mistrzowskie. Wcale się nie dziwię że masz zamówienie na jeszcze jedną . A może coś z podróżami, mapa świata, skoro lubi auta to gdzieś nim musi jeździć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, kolejne super kartki. Na pewno i ostatnia taka będzie, a z maturą to niezły pomysł. Chyba, że wiesz na jakie studia wybiera się Miłosz, to może coś w tym temacie.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja pomysłowość Ewciu nie zna granic, na pewno sobie poradzisz. Obie kartki są kapitalne i idealne do okazji. Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z chłopakiem jest the best :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki, gwiezdna wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy On wie, że póki co te trzy kartki robi jedna osoba. Na pewno czeka na nie z niecierpliwością jeśli robisz je co roku?

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne ! Podziwiam ze dla jednej osoby na ta sama okazje potrafisz wyczarować tyle pięknych kartek. Ostatnia tez pewnie swietna.... 18 latek to matura, studniówka, nauka, wybor studiow, prawko.... dowód ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszły Ci te karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie super. Po 18stym roku życia można też legalnie kupić alkohol ;) ale to chyba nie temat na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje pomysły na karteczki składaczki wciąż mnie zachwycają. Te dzisiejsze są niesamowite. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki- cztery dla jednej osoby a każda jest inna, bardzo pomysłowe, super stempelki i sentencje do nich dobrane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz