poniedziałek, 26 października 2020

Przesadziłam z lasem

 Na karteczce z okazji okrągłych urodzin miały się pojawić elementy nawiązujące do pracy leśniczego. Zapomniałam o pięknej leśnej grafice upchniętej gdzieś na dysku i zaczęłam tworzyć las wykorzystując papier z motywem pni drzew. Drzewa były białe zatem pomalowałam pnie brązowymi kredkami, dokleiłam liście gotowce, pomalowałam akwarelką niebo. Zaczęłam upychać zwierzątka leśne na kartce i stwierdzam, że nijak ta kartka się ma do mojego pomysłu. Wykorzystałam naszą formę z wyzwania #19, ale zagięcia zrobiłam dwa z tej samej strony. Głębię uzyskałam, kolorystykę niekoniecznie :-(






Z tyłu są 3 płaszczyzny, najszersza na życzenia.




Mogłam drzewa pomalować markerami:-( Teraz już za późno.
Jak myślicie? Może się spodobać?

Pozdrawiam nocną porą :-)

14 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka Ewuniu.:) Ja bym nic nie zmieniała. Bardzo podoba mi się motyw lasu i zwierząt leśnych, a jeszcze te wspaniałe paprocie... Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa podziwiam Twoją pomysłowość na tę specyficzną przecież kartkę - tematyka bowiem trudna. Mi się bardzo podoba ten las :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się karteczka bardzo podoba! Świetne te 3 płaszczyzny i hasło! Dla mnie dobry pomysł to 3/4 sukcesu:-D w takich kartkach! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem o co Ci chodzi... tak szczerze. Kartka wygląda pięknie. A taki mocny kolor drzew to by chyba trochę zgubił te zwierzątka, tak mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała karteczka, drzewa bardzo mi się podobają - widać na nich nierówności kory.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, na pewno się spodoba, bo jest super. Fajnie na pniach widać fakturę kory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu wyjątkowa kartka niespotykaną napewno się spodoba.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie że się spodoba , Twoje kartki wszystkie są świetne i zawsze na temat jak ja to mówię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodoba się Ewciu, to urocza i pomysłowa karteczka.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marudzisz Ewcia! Mnie sie karteczka bardzo podoba, mam kolege leśniczego wiec moze skorzystam kiedys z pomysłu;) a hasło swietne !

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu komentarz wcięło 😬

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój komentarz też się nie pojawił.
    Ciekawe ile wcześniejszych komentarzy też się nie pojawiło.
    Ewcia kartka jest super. Jesteś pewnie przyzwyczajona do jaśniejszych kolorów i te ciemniejsze wydają się być gorsze. Efekt lasu jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny las i pięknie sie wszystko prezentuje. Podziwiam kreatywność Twoja Ewciu☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz