sobota, 4 lipca 2020

Podziękowanie

Pierwszy raz przyszło mi zrobić kartkę dziękczynną od kota dla weterynarza ;-)
Kartka w formie schodkowej z digi kotem od Twistoon, pomalowanym kredkami, markerami i glossy finish- oczyska.





Domalowałam kropki na pyszczku, zdjęcia już nie zrobiłam. 
Chciałam jeszcze domalować wąsy, ale bałam się, że zepsuję pyszczek a czasu miałam mało.
Ale kot bez wąsów ???

Kartka ma formę schodkową zatem posyłam ją do lipcowej galerii .


U nas szczęśliwie dzisiaj bez deszczu, można poszaleć z chwastami ;-)

Pozdrawiam serdecznie i życze udanej niedzieli :-)

8 komentarzy:

  1. No bomba , a te oczy rewelacja ! Mówiłam że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych jeżeli chodzi o kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Koteł jak malowanie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszny ten kot. A te oczka boskie są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez wąsów, dlatego taki zmartwiony i u weterynarza :) Świetna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ktos super wymyślił- podziękowanie od kota dla weterynarza! kartka bombowa:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, a kotek nawet bez wąsów jest uroczy.
    U mojej Babci był kiedyś kotek Kyzia:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. No Ewo kartka rewelacja! Wyzwanie pierwsza klasa ale Ty takie przeciez lubisz :) brawa po raz kolejny :););)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, weterynarz pewnie się zdziwił, ale na pewno bardzo ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz